«پاهای خانم هزارپا» به قزوین می‌رسد

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اجرای نمایش«پاهای خانم هزارپا»در هفته ملی کودک مهمان بچه‌های استان قزوین می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین هم‌زمان با هفته ملی کودک از تاریخ ۱۶ تا ۱۸ مهر ۱۴۰۳ تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اجرای نمایش«پاهای خانم هزارپا» مهمان بچه‌های استان قزوین می‌شود.

این تریلی نمایش سیار طی سه روز ۱۳ اجرا در قزوین، آبیک، الوند، شریفیه، محمدیه، مهرگان، آوج، آبگرم، اقبالیه و محمودآباد خواهد داشت.

اجرای نمایش عروسکی « پاهای خانم هزارپا» به کارگردانی مهدی خجستگی، معرفی برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون و مسابقه از جمله بخش‌های برنامه این تماشاخانه سیار است.

این نمایش به نویسندگی ندا حاجی بابایی تولید شده و مهدی خجستگی، فاطمه چهره قانی، فاطمه فرکی، منصوره اسماعیلی، زینب رنجبری و سمانه دلیر بازیگران این نمایش هستند.

اجرای عدالت فرهنگی، افزایش نشاط اجتماعی، معرفی بیشتر کانون و فعالیت‌های آن به مخاطبان در سراسر استان به خصوص در مناطق کم‌برخوردار از جمله اهداف حضور تماشاخانه‌ سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان قزوین به شمار می‌آید.

گفتنی‌ست شماری از دستگاه‌های دولتی استان از جمله استانداری، فرمانداری‌، شهرداری‌ و سازمان‌های تابعه و شوراهای شهر استان، اداره کل آموزش و پرورش، صدا و سیما، نیروی انتظامی و هلال احمر در اجرای این برنامه‌ها با کانون همکاری می‌کنند.

این نمایش که به سفارش اداره کل امور سینمایی و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید شده است، روایت خانم هزارپایی است که از پاهای خود خسته شده و از شهر بیرون می‌آید و با کرمی روبرو می‌شود ....

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =