دیدار نمایندگان کانون با مربیان و کودکان سندروم‌داون و اختلالات‌روانی

معاون اداری مالی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس به همراه کارشناسان این کانون، از مرکز توانبخشی اندیشه بازدید کرده و ضمن تقدیر از مربیان، به اهمیت برنامه‌های حمایتی در بهبود شرایط زندگی کودکان دارای اختلالات ویژه تأکید کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، در ۱۵مهر۱۴۰۳، معاون اداری مالی و کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس در بازدیدی از مرکز توانبخشی اندیشه، ضمن قدردانی از تلاش‌های مربیان پرتلاش این مرکز، هدایایی را به کودکان دارای سندرم داون و اختلالات رفتاری اهدا کرده و از تلاش‌های بی‌وقفه آنان در مسیر رشد و توسعه کودکان با نیازهای ویژه تقدیر به عمل آوردند.


تاکید بر اهمیت نقش برنامه‌های حمایتی در رشد این کودکان از نکات اصلی این بازدید بود.


این بازدید که  با هدف تجلیل از زحمات مربیان مرکز توانبخشی اندیشه و همچنین حمایت از کودکان مبتلا به سندرم داون و سایر اختلالات ویژه صورت گرفت؛ معاون اداری مالی استان و کارشناسان همراه با حضور در بخش‌های مختلف مرکز، از نزدیک با شیوه‌های آموزش و تربیت این کودکان آشنا شدند و با تاکید بر اهمیت برنامه‌های حمایتی، از عملکرد مربیان در ایجاد محیطی پرورش‌دهنده و مثبت قدردانی کردند.


مربی هنری کانون نیز  با اجرای یک نمایش عروسکی جذاب و آموزشی، شادی و نشاط را به فضای مرکز توانبخشی اندیشه آورد؛ و روزی به یادماندنی را برای کودکان و مربیان رقم زد.

دیدار نمایندگان کانون با مربیان و کودکان سندروم داون و اختلالات روانی

دیدار نمایندگان کانون با مربیان و کودکان سندروم داون و اختلالات روانی

دیدار نمایندگان کانون با مربیان و کودکان سندروم داون و اختلالات روانی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =