کاردستی‌های کاربردی به بازدید کنندگان آموزش داده می‌شود

مربی کاردستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان با اشاره به تهیه و واگذاری مواد اولیه برای ساخت کاردستی در نمایشگاه گفت: خلق کاردستی‌های کاربردی به بازدیدکنندگان آموزش داده می‌شود.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، سبیکه سادات میرقاسمی در حاشیه نمایشگاه هفته کودک در گرگان، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارکرد: در نمایشگاه هفته کودک گرگان، غرفه‌های برای کاردستی در نظر گرفته شده که در آن اقلام و مواد اولیه لازم برای خلق کاردستی در اختیار کودکان و نوجوانان حاضر در نمایشگاه قرار می‌گیرد و آموزش‌هایی هدفمند برای بازدیدکنندگان پیش‌بینی شده است.

مربی کاردستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان گفت: آموزش ساخت گل‌های اوریگامی و همچنین گل‌های لاله چند بعدی از جمله دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در این غرفه است.

میرقاسمی ادامه داد: در این غرفه مهارت چشم و دست کودکان و نوجوانان تقویت می‌شود و توان دست‌ورزی کودکان بازدیدکننده افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: ارائه آموزش برای ساخت کاردستی‌های کاربردی با بهره‌گیری از اقلام دور ریختنی و مستهلک از دیگر آموزش‌های پیش بینی شده در این غرفه است و در پایان آثار تولیدشده در اختیار کودکان قرار می‌گیرد.

میرقاسمی گریزی به شرایط دوران کرونا زد و گفت: در دوره کرونا و با توجه به عدم دسترسی کودکان و نوجوانان به کتابخانه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تلاش کردیم با برگزاری دوره‌های مجازی آموزش کاردستی ارتباط و تعامل کودکان با مراکز کانون منقطع نشود.

مربی کاردستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان به برگزاری مسابقات ساخت کاردستی با چوب بستنی اشاره کرد و گفت: تصویر حدود دو هزار اثر به کانون پرورش فکری ارسال شد و در پایان و پس از ارزیابی داوران از نفرات برتر تجلیل و قدردانی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =