آموزش هنر سفالگری به دانش‌آموزان گلستانی در قالب طرح‌ کانون مدرسه

مربی سفالگری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان با اشاره به آموزش هنر سفالگری به کودکان در همه مراکز کانون در این استان گفت: هنر سفالگری در قالب طرح کانون مدرسه به دانش آموزان گلستانی هم آموزش داده می‌شود.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، ربابه کلاتی در حاشیه نمایشگاه هفته کودک در گرگان، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارکرد: در غرفه سفالگری که هم‌اینک در نمایشگاه هفته کودک در گرگان دایر شده، گِل، کاردک و سایر ابزارها در اختیار بازدید کنندگان و کودکان قرار می‌گیرد تا طرح‌هایی که در ذهن دارند را عملی کنند.

مربی سفالگری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان با بیان این‌که هنر سفالگری بیشتر تمرکزی است، گفت: در این هنر ارتباط ذهن، چشم و دست با هم تقویت شده و دست ورزی کودکان بهبود می‌یابد.

کلاتی افزود: علاوه بر آنکه هنر سفالگری در تمامی مراکز هجده‌گانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان آموزش داده می‌شود این هنر در قالب طرح کانون مدرسه به دانش آموزان هم آموزش داده می‌شود.

وی ادامه داد: طرح سراسری «کانون مدرسه» با هدف توسعه فعالیت‌های تربیتی و پرورش خلاقیت و تجربه‌های جدید در یادگیری در استان گلستان برگزار می‌شود.

کلاتی تصریح کرد: طرح «کانون مدرسه» بر اساس تفاهم نامه منعقد شده میان کانون و وزارت آموزش و پرورش به منظور ایجاد فرصت‌های بهتر در اجرای فعالیت‌های تربیتی و پرورش خلاقیت و تجربه‌های جدید در یادگیری برای دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی استان اجرا می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =