تماشاخانه سیار کانون مهمان کودکان و نوجوانان استان قزوین شد

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌زمان با هفته ملی کودک از ۱۶ تا ۱۸ مهر در شهرها و مناطق مختلف استان قزوین به اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری می‌پردازد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نخستین برنامه این تماشاخانه صبح روز ۱۶ مهر ۱۴۰۳ با اجرای نمایش «پاهای خانم هزارپا» در مدرسه استثنایی «خاتون بابایی» برای دانش‌آموزان دارای نیازهای ویژه برگزار شد.

بر همین اساس در ادامه، تماشاخانه سیار  کانون در مدت ۳ روز حضور در استان قزوین قرار است علاوه بر اجرای برنامه در مناطق مختلف شهر قزوین، در شهرهای آبیک، الوند، شریفیه، محمدیه، مهرگان، آوج، آبگرم، اقبالیه و محمودآباد  نیز برای مخاطبان اجرای برنامه داشته باشد.

تماشاخانه سیار کانون مهمان کودکان و نوجوانان استان قزوین شد

نمایش عروسکی «پاهای خانم هزارپا» به کارگردانی مهدی خجستگی و نویسندگی ندا حاجی‌بابایی تولید شده و مهدی خجستگی، فاطمه چهره‌قانی، فاطمه فرکی، منصوره اسماعیلی، زینب رنجبری و سمانه دلیر بازیگران این نمایش هستند.

این نمایش که به سفارش اداره کل امور سینمایی و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید شده است و روایت داستان خانم هزارپایی است که از پاهای خود خسته شده و از شهر بیرون می‌آید و با کرمی روبرو می‌شود و ادامه ماجرا ....

اجرای عدالت فرهنگی، افزایش نشاط اجتماعی، معرفی بیشتر کانون و فعالیت‌های آن به مخاطبان به ویژه در مناطق کم‌برخوردار از جمله اهداف حضور تماشاخانه‌ سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان قزوین است.

لازم به یادآوری است شماری از دستگاه‌های دولتی استان از جمله استانداری، فرمانداری‌، شهرداری‌ و سازمان‌های تابعه و شوراهای شهر استان، اداره کل آموزش و پرورش، صدا و سیما، نیروی انتظامی و هلال احمر در اجرای این برنامه‌ها با کانون همکاری می‌کنند.

تماشاخانه سیار کانون مهمان کودکان و نوجوانان استان قزوین شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =