کد خبر: 345963
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۲
برگزاری جلسه هماهنگی ستاد هفته ملی کودک شهرستان تربت‌جام

جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته ملی کودک با حضور مسئولین دستگاه‌های اجرایی در فرمانداری شهرستان تربت جام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان رضوی، در این جلسه حسین اسدی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار تربت‌جام  با بیان این نکته که کودکان، سرمایه‌های ارزشمند و آینده‌ساز هر کشوری محسوب می‌شوند، گفت: رشد و پرورش درست کودکان موجب بالندگی و توسعه جامعه‌ خواهد بود و بنابراین نیازهای کودکان در همه ابعاد زیستی، اجتماعی، عاطفی و شخصیتی باید مورد توجه عموم قرار گیرد.

اسدی با اشاره به‌پیش رو بودن هفته ملی کودک با تشریح اهمیت تشکیل ستاد بزرگداشت این هفته، اظهار داشت: فراهم کردن زمینه و فضای مناسب برای شکوفایی استعدادها و توانایی‌ها در این قشر از افراد جامعه موجب رشد و تعالی آنان در مسیر زندگی خواهد بود.

معاون فرماندار تربت جام افزود: در هفته ملی کودک شاهد افتتاح یک سازمان مردم نهاد با نام مادر و کودک در شهرستان خواهیم بود که با همکاری دانشکده علوم پزشکی به انجام فعالیت های حمایتی از مادران و کودکان خواهد پرداخت.

سید رسول حسینی زهرائی مسئول مرکز فرهنگی، هنری تربت جام نیز با بیان این که امسال برنامه‌های روز جهانی و هفته ملی کودک با شعار «برای کودکان، برای آینده» از ۱۴ تا ۲۱ مهرماه برگزار خواهد شد، گفت: هدف از گرامی‌داشت این مناسبت جلب ‌توجه و حساسیت جامعه نسبت به حقوق کودکان، نیازها و شرایط زندگی آن‌ها در خانواده و جامعه است و ضرورت توجه به این مسئله بیش‌ازپیش مورد تأکید قرار دارد.

در ادامه مسئولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان به بیان دیدگاه‌ها و تشریح برنامه‌های خود پرداخته و مقرر شد برای هم‌افزایی و هم‌گرایی بیشتر، برنامه‌های پیشنهادی و گزارش کار نهادها و سازمان‌های فعال در این مناسبت در دبیرخانه ستاد هفته ملی کودک شهرستان مستقر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تجمیع شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =