کد خبر: 345973
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲
بازدید 13
نشست قصه‌گویی در سیرجان تشکیل شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیرجان از قصه‌گویان شهرستان برای شرکت در جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی دعوت کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیرجان در نشستی که ۱۱ مهر ۱۴۰۳ برگزار کرد شیوه‌نامه بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی را برای قصه‌گویان و فعالان عرصه قصه‌گویی شهرستان تشریح کرد.

بنابر این خبر، در این جلسه ابتدا صغری خواجویی مسئول انجمن قصه‌گویی درباره بخش‌های ۱۲‌گانه جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی و گروه سنی شرکت‌کنندگان توضیحاتی داد. سپس ابوالفضل عمادآبادی از فعالان فرهنگی و قصه‌گویی راهکارهایی درباره بخش پادکست و تولید یک پادکست موفق ارایه‌ داد.

 همچنین، تشریح بخش علمی جشنواره ۲۶‌ام قصه‌گویی بر عهده فاطمه شهبا بود. وی درباره شخصی‌سازی روایت قصه‌ها از منظر و دیدگاه هر قصه‌گو مطالبی را ارایه کردند. سمیه شایان‌فرد هم درباره انتخاب یک قصه خوب برای قصه‌گویی صحبت کرد.

در این نشست که اعضای کانون پرورش فکری سسیرجان، مربیان مهدکودک و پیش‌دبستانی، والدین، معلمان و دیگر طرفداران و دوستداران قصه و قصه‌گویی حضور داشتند تعدادی از اعضای مرکز و حاضرین قصه‌گویی کردند و قصه‌های آنها توسط همکاران و دیگر حاضران نقد و بررسی شد.

در پایان بعد از بررسی قصه‌های قصه‌گوها سحر حسینی مربی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون سیرجان کلاس‌های ترم پاییز را به اعضا و والدین معرفی کرد و همچنین اعلام کرد قصه‌گویان می‌توانند از فضای مرکز برا ی تهیه فیلم قصه‌گویی استفاده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =