مدیرکل کانون استان: لزوم تلاش بیشتر دستگاه های متولی برای خلق جامعه ی زیبا برای کودکان

جشن هفته ی ملی کودک ویژه مددجویان زندان ارومیه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، جشن هفته ی ملی کودک ویژه ی مددجویان زندان ارومیه توسط اداره کل زندان های استان با مشارکت سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری ارومیه در سالن ورزشی کانون اصلاح و تربیت زندان ارومیه برگزار شد.

در این مراسم که با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری همراه بود، مدد جویان زندان ارومیه ضمن دیدار با خانواده های خود هدایی به مناسبت هفته ی ملی کودک دریافت کردند.

آب سوران مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در این مراسم ضمن تبریک هفته ی ملی کودک، این هفته را فرصتی برای توجه بیشتر به کودکان به عنوان نسل آینده ساز کشورمان عنوان کردند.

مدیرکل کانون استان توجه دستگاه های متولی برای ایجاد آسایش و رفاه و همین طور توجه بیشتر و رعایت حقوق کودکان در جامعه را بسیار مهم عنوان کردند.

ایشان از مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده ها، خیرین و فعالان عرصه ی کودک و نوجوان خواست تا با تلاش و هم افزایی بیشتر جامعه را برای کودکان عزیز زیباتر کنیم، همچنین وی در پایان ضمن گرامیداشت مجاهدت های شهدای مقاومت برای کودکان غزه و لبنان آرزوی سلامتی کرد تا انشاالله با نابودی رژیم جنایت کار صهیونسیتی به زودی شاهد برگزاری جشن هایی در غزه نیز باشیم.

مدیرکل کانون استان: لزوم تلاش بیشتر دستگاه های متولی برای خلق جامعه ی زیبا برای کودکان
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =