افتتاح نمایشگاه سومین مهرواره‌ی هنرهای تجسمی در هفته‌ی ملی کودک اتفاق افتاد

سومین مهرواره‌ی هنرهای تجسمی کانون استان تهران با افتتاح نمایشگاهی در هفته‌ی ملی کودک در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ آیین افتتاحیه‌ی نمایشگاه آثار سومین مهرواره‌ی هنرهای تجسمی روز یکشنبه ۱۵ مهرماه در جریان ویژه‌برنامه‌های هفته‌ی ملی کودک به اجرا در آمد.

این نمایشگاه با حضور  بیش از ۲۵۰ نفر از اعضای مراکز، احمد قیومی فرماندار، حامد شایان معاون سیاسی امنیتی فرماندار، امین کمالوندی معاون توسعه و مدیریت منابع، مجتبی حاذق مدیر آفرینش‌های ادبی و هنری، سعیده عزیزیان مدیرکل اداره آموزش و پژوهش، ویدا ملکی معاون فرهنگی کانون استان تهران و با همراهی جمعی از والدین و خانواده‌ها،  با آثار ۱۰۸ نفر از اعضای نوجوان در رشته‌های نقاشی، خوشنویسی، سفالگری، عکاسی و هنر جدید در نگارخانه‌ی آفتاب افتتاح و در معرض دید علاقه‌مندان به این رشته‌ها قرار گرفت. همچنین در این نمایشگاه علاوه بر آثار اعضای نوجوان، آثار اعضای کودک و فراگیر نیز به نمایش گذاشته شده است.

نمایشگاه سومین مهرواره هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران حاصل تلاش شش‌ماهه‌ی اعضا و مربیان کارگاه‌های هنری مراکز استان تهران اس که  اعضای نوجوان فعال انجمن هنرهای تجسمی و آثار منتخب کودک مراکز با ارسال آثار خود در این برنامه حضور داشته و در این بخش، اعضا با حضور در فضای مشترک و امکانات یکسان موضوع واحدی را با دیدی متفاوت به نمایش گذاشته اند.

هدف از برگزاری این رویداد هنری ایجاد زمینه‌ای مناسب جهت پرورش اعضایی متخصص و کارآمد و همچنین تقویت اعتماد به نفس و مفید بودن کودکان و نوجوانان است.

این نمایشگاه توسط ۵ عضو به نمایندگی از ۵ رشته، ، مربیان، خانواده‌ها و کارشناسان استانی و ستادی افتتاح شد که در آن  ۶۹ اثر نقاشی، ۵۴ اثر خوشنویسی، ۴۸ اثر سفالگری، ۲۶  اثر عکاسی و ۲ اثر هنر جدید به نمایش گذاشته شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =