گشایش مرکز کانون پرورش فکری در «محمدشهر» کرج

هم‌زمان با روز جهانی کودک، مرکز «ربیع» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز در محمدشهر کرج با همکاری شهرداری این شهر گشایش یافت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این هشتمین مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز و ششمین مرکز شهرستان کرج و مناطق حومه‌ای آن است که هم‌زمان با سومین روز هفته ملی کودک روز دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ و در روزی که با عنوان «برای رشد و شکوفایی کودکان، برای آینده‌ای پیشرفته‌تر»، در روزشمار هفته ملی کودک نام‌گذاری شده است، گشایش یافت.

معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که یکی از میهمانان این نشست بود، در سخنانی با توجه به حضور دانش‌آموزان کودک دبستان «محمد امین» شهر محمدشهر، در قالب قصه، قصه‌ی همکاری کانون البرز و شهرداری محمدشهر برای ایجاد مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این شهر را با زبانی کودکانه بیان کرد.

امین کمالوندی در ادامه از کودکان حاضر برای ثبت‌نام و شرکت در فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این شهر دعوت کرد .

مرکز «ربیع» دومین مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  استان البرز است که در سال ۱۴۰۳ به‌بهره‌برداری می‌رسد.

بر اساس این گزارش مدیرکل کانون استان البرز نیز در سخنانی ضمن گرامی‌داشت هفته ملی کودک در مورد عنوان «ربیع» و گشایش مرکز در محمدشهر صمیمانه برای دانش‌آموزان سخن گفت و در پایان با یک بازی سخنانش را به پایان برد.

زینب عاشری نیز ضمن تشکر از تمام کسانی که برای اختصاص این فضا، زحمت کشیدند، از کودکان خواست که حتما از فضای فراهم شده بیشترین بهره لازم را ببرند.

گشایش مرکز کانون پرورش فکری در «محمدشهر» کرج

مهین رزاقی، سرپرست مرکز کانون محمدشهر نیز ابراز امیدواری کرد که با تدارک فعالیت‌های جذاب و خلاق، شاهد حضور کودکان و نوجوانان محمدشهری در فضای کانون باشیم .

تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید، شعرخوانی با موضوع سیدحسن نصرالله دبیرکل شهید حزب‌الله لبنان، اجرای سرود با موضوع «مقاومت» از سوی دختران دانش‌آموز محمدشهر و اجرای سرود حماسی «ما می‌آییم» از سوی گروه پسران دبستان «محمد امین» با نظارت و سرپرستی فاطمه زند، شاهنامه‌خوانی و حافظ‌خوانی از سوی سارینا حیدری از اعضای کانون البرز و تک‌نوازی سنتور از سوی کیان شیخ‌الاسلامی از دیگر اعضای کانون پرورش فکری استان، برگزاری کارگاه نقاشی و بازدید مسئولان از بخش‌های مختلف مرکز کودک و نوجوان، از فعالیت‌های اجرا شده در این برنامه بود که در مرکز جدید کانون در محمدشهر واقع در خیابان تختی، سرای محله شهدای سلامت برگزار شد.

اجرای این برنامه را نیز فرشته حق‌نظری مربی فرهنگی مرکز مجتمع کانون البرز، بر عهده داشت.

حضور مسئولان شهری و استانی از جمله امام جمعه و اعضای شورای شهر محمدشهر و مسئولان اداره‌کل آموزش و پرورش و شهرداری محمدشهر و رسانه‌های محلی از نکته‌های قابل توجه و نشان از اهمیت‌دادن مسئولان به دوران کودکی بود.

یادآوری می‌شود این مرکز در دو بخش کودک و نوجوانان در طبقه دوم ساختمان سرای محله که متعلق به شهرداری است، قرار دارد.

گشایش مرکز کانون پرورش فکری در «محمدشهر» کرج

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =