جشن آرزوها در مرکز شماره‌ی ۵ کانون اردبیل به اجرا درآمد

در سومین روز از هفته ملی کودک «جشن آرزوها» با همکاری مشترک مرکز شماره ۵ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و شرکت توزیع برق شهرستان اردبیل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، با حضور ۱۵۰ نفر از دانش آموزان دبستان پسرانه شهید روشنی، ویژه‌برنامه «جشن آرزوها» روز دوشنبه ۱۶ مهرماه ۱۴۰۳ با شعار «برای کودکان، برای آینده» در سالن آمفی‌تئاتر جعفر ابراهیمی شاهد کانون اجرا شد.

بر اساس این گزارش در این برنامه که با همکاری شرکت توزیع برق شهرستان اردبیل برگزار شد، با پخش کلیپی از مدیریت مصرف برق، کارشناسان این شرکت درباره اصلاح الگوی مصرف و ترویج فرهنگ استفاده بهینه از این انرژی با حاضران گفتگو کرده و مطالب آموزشی را ارائه کردند.

زهرا نوروزی سرپرست مرکز هم در سخنانی ضمن تبریک هفته کودک و معرفی فعالیت‌های کانون، از ثبت‌نام رایگان علاقه‌مندان به عضویت در مراکز کانون در تاریخ ۱۷ و ۱۸ مهرماه خبر داد و از حاضران خواست با روش‌های ارائه‌شده نسبت به تکمیل فرایند ثبت‌نام و عضویت اقدام کنند.

جشن آرزوها در مرکز شماره‌ی ۵ کانون اردبیل به اجرا درآمد

شعرخوانی، قصه‌گویی قصه‌ی «جشن آرزوها»، پخش پویانمایی «روزی کلاغی» و اجرای مسابقه‌های مهیج توسط مربیان مرکز از دیگر برنامه‌های اجراشده در این برنامه بود.

گفتنی است در این برنامه بچه‌ها همراه با بابا برقی لباس فرم و کلاه ایمنی به تن کرده و با همخوانی شعرهایی با مضمون مصرف درست انرژی برق روزی شاد و بانشاط را سپری کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =