بازدید مدیرعامل کانون و هیات همراه از نمایشگاه مهرواره هنرهای تجسمی کانون استان تهران

حامد علامتی مدیرعامل، سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط عمومی و امور ‏‏بین‌الملل و فرهاد فلاح معاونت فرهنگی از نمایشگاه سومین مهرواره‌ی هنرهای تجسمی کانون استان تهران بازدید کردند.

هم‌زمان با هفته ملی کودک، حامد علامتی مدیر عامل، سمیه سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط عمومی و امور‏‏بین‌الملل و فرهاد فلاح معاون فرهنگی و هیات همراه از نمایشگاه سومین مهرواره هنرهای تجسمی کانون پروورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران بازدید کردند.

منیژه حاتمیان کارشناس هنری کانون استان تهران درباره‌ی چگونگی روند اجرای این مهرواره و نیز توضیحاتی در رابطه با هدف از برگزاری این رویداد هنری که ایجاد زمینه‌ای مناسب جهت پرورش اعضایی متخصص و همچنین تقویت اعتماد به نفس کودکان و نوجوانان است به مدیرعامل و همراهان ارائه کرد. علامتی پس از بازدید از این نمایشگاه بر لزوم افزایش اجرای این مهرواره‌ها تاکید کرد.

در ادامه فرهاد فلاح در بازید از این نمایشگاه به این نکته اشاره کرد که برپایی نمایشگاه آثار کودکان و نوجوانان نباید به چارچوب خاصی محدود شده و می‌بایست شرایطی فراهم گردد تا این آثار ارزشمند به مدارس انتقال داده شود و در معرض دید دانش‌آموزان قرار گیرد.

این نمایشگاه به کوشش کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران برگزار شده و از تاریخ ۱۵ مهر ساعت ۱۰ تا ۱۷ عصر در محل نگارخانه آفتاب مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون واقع در خیابان حجاب جهت بازدید عموم دایر می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =