کد خبر: 346110
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
بازدید 59
شور و تکاپوی هفته ملی کودک در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

به مناسبت هفته ملی کودک(۱۴ تا ۲۰ مهر۱۴۰۳) مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین روزهای پررونقی را می‌گذرانند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان قزوین مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین برنامه‌های متنوعی برای هفته ملی کودک تدارک دیده‌اند.

مرکز فرهنگی و هنری شماره سه قزوین با مراجعه به مدارس کارگاه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی برای دانش‌آموزان برگزار می‌کند.اطلاع رسانی جشن بزرگ پرواز بادبادک‌ها بخش دیگر این برنامه‌هاست.

مربیان و عضو ارشد مرکز فرهنگی و هنری شماره دو کانون تاکستان به مناسبت هفته ملی کودک با کیوان رحمانی شهردار تاکستان دیدار کردند.

در این دیدار معصومه یقین لو عضو ارشد مرکز یک گلدان گل و شماری از کتاب‌های کانون را به شهردار تقدیم کرد و لوح قدردانی مدیرکل کانون به وی اهدا شد.

در ادامه مربیان کانون برای بهسازی و تامین نیازمندی‌های عمرانی مرکز مواردی را مطرح کردند و از شهردار برای جشن هفته ملی کودک مرکز دعوت کردند.

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون تاکستان ویژه برنامه جشن پرواز بادبادک‌ها را به مناسبت هفته ملی کودک برگزار کرد.

در این برنامه ۴۵ دانش‌آموز مدرسه شاهد امام رضا (ع ) با همراهی خانواده خود مهمان کانون بودند.

این برنامه شامل فعالیت‌های قصه گویی از کتاب «بادبادک کجا می روی؟»، کارگاه ساخت بادبادک با کمک خانواده‌ها، بازی و مسابقه و در پایان پرواز بادبادک‌ها در محوطه مرکز بود.

مرکز فرهنگی و هنری کانون ضیاآباد به مناسبت هفته ملی کودک با شعار "برای کودکان،برای آینده" نشست شورای کانون-خانواده را با حضور والدین و کودکان ونوجوانان با محوریت شعار (برای خانواده کودکان، برای آینده‌ای امن‌تر وآرام‌تر) برگزار کرد.

در ادامه با حضور سی دانش ‎آموز دبستان شهید سلیمی کارگاه کاردستی (فتوکلاژ) برگزار شد، اجرای بازی‌های بومی و محلی با همراهی خانواده‌ها و بازدید از نمایشگاه آثار و توانمندی‌های اعضا از بخش‌های دیگر این برنامه بود.

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون آبیک با اجرای تماشاخانه سیار کانون در این شهرستان همکاری کرد.

این برنامه با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی این شهر و با حضور معاون سیاسی امنیتی فرماندار ، شهردار، رییس و اعضای شورای شهر آبیک برگزار شد.

اجرای نمایش «پاهای خانم هزارپا» و سرود دانش‌آموزان از جمله بخش‌های این برنامه بود.

این مرکز هم‌چنین جشن روز ملی کودک را با حضور جمعی از اعضا و والدین برگزار کرد.

اجرای برنامه های فرهنگی، مسابقه، سخنرانی کارشناس محیط زیست و نمایش فیلم از جمله بخش‌های این برنامه بود که با همکاری اداره حفظ محیط زیست این شهرستان برگزار شد.

امام جمعه شهرستان آبیک و رییس و اعضای شورای شهر آبیک از مهمانان این برنامه بودند.

اهدای هدیه محیط زیستی به بچه ها بخش آخر این جشن بود.

شور و تکاپوی هفته ملی کودک در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

شور و تکاپوی هفته ملی کودک در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

شور و تکاپوی هفته ملی کودک در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =