کد خبر: 346126
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۶
در هفته ملی کودک ۴۰۰ عضو به کتابخانه پستی نیشابور اضافه شدند

 همزمان با هفته ملی کودک ۴۰۰ عضو جدید به جمع اعضا کتابخانه‌ی پستی نیشابوراضافه شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، همزمان با هفته ملی کودک و با شروع فصل جدیدی از فعالیتهای کتابخانه پستی ۴۰۰ دانش آموز روستایی به عضویت این کتابخانه در آمدند.

 زهره اکبرآبادی مربی کتابخانه پستی نیشابور با اعلام این خبر اظهار داشت: امسال با شروع سال تحصیلی، مدیران مدارس ضمن مراجعه به مرکز، اسامی دانش آموزان علاقمند به عضویت در کتابخانه پستی را اعلام کردند که این استقبال قابل توجه است.

اکبرآبادی افزود: این دانش آموزان پس از عضویت در کتابخانه پستی همزمان با هفته ملی کودک و در نخستین هفته‌های مهر ماه، کتابهایی را جهت امانت دریافت کردند و بیش از ۱۰۰۰ جلد امانت کتاب در این مدت در سامانه به ثبت رسید. همچنین در این هفته با حضور در دو مدرسه شهدای خرو و شهید آشیانی روستای محمود آباد فضل، فعالیت‌هایی نطیر قصه‌گویی، معرفی کتاب، نمایش فیلم، کاردستی، خلاصه‌گویی کتاب و کاردستی و کاغذوتا برای اعضا به صورت حضوری اجرا شد.

 وی خاطر نشان کرد: کتابخانه پستی نیشابور با شیوه‌ی همراهی مدیران و معلمان مدارس روستایی به عنوان رابط فعالیت می‌کند و علاوه بر امانت کتاب، فعالیت‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی را نیز به صورت مکاتبه‌ای برای اعضا خود اجرا می‌کند.

شایان ذکر است در ارزیابی سال گذشته مرکز پستی نیشابورموفق به کسب مقام اول در حوزه امانت کتاب در سطح کشور شد.

در هفته کودک ۴۰۰ عضو به کتابخانه پستی نیشابور اضافه شدند

در هفته کودک ۴۰۰ عضو به کتابخانه پستی نیشابور اضافه شدند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =