کد خبر: 346147
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۲
بازدید 39
پیک‌امید کانون گیلان به لیچاه رسید

کاروان پیک‌امید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در مسیر خدمات‌رسانی به کودکان و نشاط‌بخشی به آینده‌سازان، میهمان کودکان روستای «لیچاه» لشت‌نشاء شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی کانون استان گیلان، پیک ‌امیدکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که با هدف توسعه فرهنگی و آموزشی  و خدمات‌رسانی به مخاطبانی که به مراکز فرهنگی هنری ثابت این نهاد فرهنگی دسترسی‌ندارند، به مناطق کم‌برخوردار شهری و روستاها سفرمی‌کند، در مسیر هدف‌مند این حرکت فرآیندمحور به روستای لیچاه بخش لشت‌نشای شهرستان رشت‌رسید.

سفر این کاروان که هم‌زمان با هفته کودک سال ۱۴۰۳ و با شعار«برای کودکان، برای آینده» آغازشد، همراهی مسوولان آموزش و پرورش و اولیای مدرسه آیت‌الله حسین لیچاهی را به‌دنبال‌داشت.

پیک‌امید کانون گیلان به لیچاه رسید

امدادگران فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در این حرکت فرهنگ‌ساز که با استقبال قریب به یکصد دانش‌آموز مدرسه ابتدایی این روستا همراه‌شد، به ارایه فعالیت‌های‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی برای آینده‌سازان پرداختند.

اجرای فعالیت‌های قصه‌گویی، کتاب‌خوانی و معرفی‌کتاب، خوانش‌شعر، بازی و سرگرمی و اجرای مسابقه حضوری، از جمله فعالیت‌هایی بود که از سوی مریم‌علیزاده و ترانه فرحناک، به‌ترتیب مربی‌مسوول و کانون‌یار  کانون لشت‌نشاء و  محمودشعبانی، مربی‌سیار روستایی کانون استان گیلان به‌مرحله‌اجراگذاشته‌شد.

طی این روز هم‌چنین، سیده‌مریم حسینی کیسمی، کارشناس فرهنگی کانون استان گیلان ضمن تبریک روزجهانی و هفته ملی کودک به حاضران، درباره اهمیت دانایی و خردورزی صحبت‌کرد و عضویت در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را زمینه‌ساز کشف و شکوفایی استعدادها دانست.

پیک‌امید کانون گیلان به لیچاه رسید

پایان‌بخش این مراسم که صبح روز دوشنبه، ۱۷ مهر ۱۴۰۳ و با حضور سیده‌فاطمه طاهری، کارشناس آموزش و پژوهش کانون گیلان صورت‌پذیرفت، اهدای بسته‌های فرهنگی به کودکان و دعوت‌از آنان برای همراهی با فعالیت‌های مربیان مراکز فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بود.

پیک‌امید کانون گیلان به لیچاه رسید

پیک‌امید کانون گیلان به لیچاه رسید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =