عیادت مدیرکل کانون از عضو فراگیر در بستر بیماری

به مناسبت هفته‌ی ملی کودک و در چهارمین روز از این هفته، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری روز سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ از گلاره شیوندی، عضو فراگیر، عیادت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری، مدیرکل کانون استان، با حضور در منزل «گلاره شیوندی»، به عیادت از این عضو فراگیر کانون پرداخت و از روند درمان آن مطلع شد.

گلاره شیوندی، عضو شش ساله‌ی مرکز شماره سه شهرکرد، مدتی است به علت بیماری و عمل جراحی قادر به حضور در مرکز نبوده و در بستر بیماری می‌باشد.

این عضو فراگیر که از اعضای نابینای مرکز می‌باشد، پس از یک دوره‌ی درمانی و عمل جراحی، از بهبودی نسبی برخوردار است.

عیادت مدیرکل کانون از عضو فراگیر در بستر بیماری

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری، ضمن جویا شدن از وضعیت درمانی گلاره شیوندی، از چگونگی کمک‌رسانی به این بیمار مطلع و پیشنهاد همراهی و مساعدت با خانواده‌ی ایشان را مطرح کرد.

در این دیدار که مادر این عضو حضور داشت، روح‌الله واحد گفت: هر زمان که این عضو فراگیر تمایل به حضور در مرکز را داشته باشد، اداره کل کانون استان، وسیله‌ی نقلیه‌ی مناسب را جهت انتقال گلاره شیوندی در اختیار خانواده‌ی ایشان قرار خواهد داد.

در این دیدار که معاون و کارشناسان فرهنگی نیز حضور داشتند، چندین نشریه و مجله با خط بریل به همراه هدایایی تقدیم گلاره شیوندی شد.

عیادت مدیرکل کانون از عضو فراگیر در بستر بیماری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =