برگزاری جشن بزرگ کودک موجب شادی ‌و نشاط عمومی می‌شود

به مناسبت برگزاری جشن‌های ویژه‌ی هفته کودک، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری،‌ برگزاری جشن‌های کودک را با ‌رویکرد تربیتی و آموزشی، موجب شادی و نشاط کودکان دانست.

به گزارش خبرنگاران کانون‌یار نوجوان شهرکرد، در هفته‌ای که گذشت، جشن‌ها و مراسم‌ متنوع و بانشاطی برای هرچه بهتر برگزار کردن هفته ملی کودک در سراسر استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد که بازخورد بسیار خوبی نیز از سوی مسئولین و خانواده‌ها داشت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری ضمن اعلام این مطلب گفت: در هفته‌ی ملی کودک (۱۴ تا ۲۰ مهر ۱۴۰۳)، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان متولی برگزاری جشن‌های بزرگ کودک با رویکرد تربیتی و آموزشی در اکثر نقاط استان از جمله شهرکرد، کیان، بروجن، فرخ‌شهر، یان‌چشمه و سورشجان بود.

برگزاری جشن بزرگ کودک موجب شادی ‌و نشاط می‌شود

روح‌الله واحد گفت: در شبانگاهان ۱۹ و ۲۰ مهر ۱۴۰۳ هم با برگزاری جشن بزرگ در فرهنگ‌سرای شهرکرد در خدمت کودکان و خانواده‌هایشان بودیم و سعی کردیم در این برنامه تعداد قابل توجهی از فعالان کودک را دور هم جمع کنیم تا یک برنامه‌ی شاد و مفرح داشته باشیم.

واحد گفت: برای حمایت از کودکان مظلوم غزه یک کلیپ با عنوان از کربلا تا غزه با زبان بین‌المللی و با کمک و همراهی کانون زبان استان ساخته شد که در همین مراسم رونمایی گردید و همچنین یک نقاشی همگانی روی پارچه توسط کودکان انجام شده‌ که قصد داریم این نقاشی بزرگ را در مکان خیابان کودک بر روی دیوار اداره کل کانون پرورش فکری کودکان در معرض دید عموم قرار دهیم.

گفتنی‌است در برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی که به مناسبت هفته‌ی ملی کودک توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان چهارمحال و بختیاری اجرا گردید، بیش از ده هزار کودک و نوجوان شرکت کرده و یا با خانواده‌ حضور داشته‌اند.

کانون‌یاران خبرنگار نوجوان: هستی یادگاری، هلیا یادگاری، آوا سلطانی، زهرا مرادپور، سلاله مرادپور

برگزاری جشن بزرگ کودک موجب شادی ‌و نشاط می‌شود

برگزاری جشن بزرگ کودک موجب شادی ‌و نشاط می‌شود

برگزاری جشن بزرگ کودک موجب شادی ‌و نشاط می‌شود

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =