اسامی برگزیدگان اولین دوره‌ی مسابقات لیگ رباتیک

در اولین دوره‌ی مسابقات لیگ رباتیک کودک و نوجوان استان که در روز جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ توسط اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری برگزار گردید، به ۳۲ نفر از برگزیدگان لیگ‌های مختلف جایزه و لوح و تندیس اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری، در رقابت‌های رباتیک کودک و نوجوانان که بین دانش‌آموزان سراسر استان برگزار شد، بیش ۲۶۰ نفر شرکت کرده که از آن میان به نفرات اول تا سوم هر لیگ جوایز و تندیس اهدا شد.

مدیرکل کانون استان و مدیر اجرایی این دوره از مسابقات ضمن اعلام این مطلب گفت: در این مسابقات یازده لیگ شرکت داشتند که در اکثر رشته‌ها رتبه‌های اول تا سوم اعلام شده و به دو نفر هم به عنوان با اخلاق‌ترین شرکت کننده و سازه‌ی خلاق برگزیده جایزه‌ی ویژه‌ای اهدا شد.

روح‌الله واحد جوایز نفرات اول تا سوم هر لیگ را شامل دیپلم افتخار، تندیس جشنواره، کارت هدیه بانکی و یک ساعت هوشمند نفیس اعلام کرد وی جوایز نفراتی که به عنوان شایسته‌ی تقدیر اعلام می‌شوند را دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و کارت هدیه معرفی کرد.

در ادامه سید طالب هاشمی‌خواه (دبیر اجرایی مسابقات) اسامی برگزیدگان را بر اساس رای هیات داوران، به شرح زیر اعلام کرد:

در لیگ «ربات جنگجوی سبک وزن دوره اول ابتدایی» میثم حیدری رتبه اول، امیرمحمد جزایری دوم و آرش توانا رتبه سوم را کسب کرد.

در لیگ «ربات جنگجوی آزاد ۱۱ تا ۱۵ سال» ایلیا آقابابایی رتبه اول، امیرعلی نصیری رتبه دوم و بنیامین شهبازی رتبه سوم را کسب کرد.

در لیگ «ربات آتشنشان هوشمند(برنامه‌نویسی)» محمدمهدی مردانی رتبه اول، محمد صمیمی‌فرد، محمد حیدری و علیرضا خلیلیان، همگی به عنوان شایسته‌ی تقدیر اعلام شدند.

در لیگ «ربات جنگجوی دوره دوم ابتدای» یزدان جمال‌پور رتبه اول، مصطفی مردانی رتبه دوم و امیرمحمد نوری رتبه‌ سوم را کسب کرد.

در لیگ « ربات جنگجوی آزاد ۶ تا ۱۰ ساله» رامتین بیاتی رتبه اول، پارسا اسکندری رتبه دوم و محمدحسام قائدامینی رتبه سوم را کسب کرد.

در لیگ «ربات رالی نونهالان» هانا سادات هاشمی رتبه اول، آبتین علی‌پور رتبه دوم و مهرسام کیوانی رتبه سوم را کسب کرد.

در لیگ «ربات فوتبالیست دوره اول ابتدایی» حسین کاویانی رتبه اول، یاسین حسینی رتبه دوم و مهیار جمشیدی رتبه سوم را کسب کرد.

در لیگ « ربات فوتبالیست دوره دوم ابتدایی» حمید رئیسی رتبه اول ، علی شاهرخ رتبه دوم و احمدرضا قریشی رتبه سوم را کسب کرد.

در لیگ « ربات خلاق» تنها دو برگزیده اعلام شد که عباس قاسمی رتبه اول و نیما کریمیان رتبه دوم را کسب کردند و هیچکدام از شرکت کنندگان در این لیگ نتوانستند رتبه‌ی سوم را کسب کنند.

در لیگ « ربات جنگجوی متوسطه‌ی اول» محمدحسین قاسمی رتبه اول، محمد حسین نصیری رتبه دوم و محمد امین تقوی رتبه سوم را کسب کرد.

در این مسابقات «نیلا بیاتی (۵ ساله)» توانست به عنوان خوش‌اخلاق‌ترین و کوچکترین شرکت کننده‌ی مسابقات، کاپ اخلاق را کسب کند و «آدرین علی‌پور» نیز به عنوان بهترین سازه‌ی خلاق، جوایز خود را که شامل کارت هدیه‌ی بانکی و ساعت هوشمند بود دریافت کردند.

اسامی برگزیدگان اولین دوره‌ی مسابقات لیگ رباتیک

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =