کتابخانه کلاسی کانون به مدارس حصیرآباد و روستای طالپا رسید

در طرح هرکلاس درس یک قفسه کتاب، مدارس روستای طالپا در شهرستان اندیکا و کوی حصیرآباد اهواز صاحب کتابخانه شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان خوزستان، با اجرای طرح هرکلاس درس یک قفسه کتاب در استان خوزستان و اهدای قفسه کتابخانه کلاسی، مدارس روستای طالپا در شهرستان اندیکا و کوی حصیرآباد اهواز صاحب کتابخانه شدند.

در راستای اجرای برنامه‌های سلامت اجتماعی، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق کم برخوردار طرح کشوری «هر کلاس درس، یک قفسه کتاب» با اهدای ۱۷ قفسه کتاب به مدارس منتخب استان خوزستان که عبارتند از دبستان نشاط زاگرس در روستای طالپا از توابع بخش مرکزی شهرستان اندیکا و دبستان دخترانه مهر در کوی حصیر آباد اهواز، با هدف ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در کودکان اجرا گردید.

طرح مذکور در شهرستان اندیکا با حضور فرماندار، فرمانده نیروی انتظامی، مسئول آموزش و پرورش عشایر و مدیر کتابخانه عمومی آن شهر و در کوی حصیرآباد اهواز با حضور مدیریت آموزش و پرورش ناحیه۲ اهواز، انجمن اولیاومربیان، مسئول حراست و کارشناسان اداره کل کانون پرورش فکری استان برگزار شد.

لازم به ذکر می‌باشد که این قفسه‌های کتاب حاوی ۸۰ جلد کتاب جدیدالانتشار کانون پرورش فکری به انضمام وسایل بازی و سرگرمی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =