کد خبر: 346207
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۳
بازدید 42
حضور کانون پرورش فکری قم در کانون اصلاح و تربیت

ویژه برنامه‌ای به مناسبت هفته ملی کودک به همت کانون اصلاح و تربیت قم، روز سه‌شنبه ١٧ مهر ١٤٠٣ در سالن ندامتگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، ویژه برنامه‌ای به مناسبت هفته ملی کودک به همت کانون اصلاح و تربیت قم، روز سه‌شنبه ١٧ مهر ١٤٠٣ در سالن ندامتگاه برگزار شد.

این ویژه‌برنامه که با حضور مدیرکل زندان‌های استان، و با اجرای محسن کریمی مربی قم و قصه‌گوی مطرح کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به همراه کاظم محمدخانی مسئول دفتر سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و دیگر مسئولین استانی برگزار شد شامل برنامه ‌های متنوعی به همراهی گروه‌های طنز صداوسیما و اجرای مسابقه بود که با استقبال مددجویان مواجه شد. 

در پایان این جشن با کمک خیرین مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج استان، هدایایی به برخی از مددجویان برتر مسابقات فرهنگی ورزشی کانون با حضور مدیر کل زندانهای استان و دیگر همراهان اهدا شد.

حضور کانون پرورش فکری قم در کانون اصلاح و تربیتحضور کانون پرورش فکری قم در کانون اصلاح و تربیتحضور کانون پرورش فکری قم در کانون اصلاح و تربیتحضور کانون پرورش فکری قم در کانون اصلاح و تربیت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =