برنامه‌هایی «برای کودکان، برای آینده» در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با اجرای برنامه‌های متنوع با شعار«برای کودکان، برای آینده» هفته ملی کودک را برای مخاطبان خود خاطره انگیز می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان قزوین در هفته ملی کودک امسال نیز(۱۴ تا ۲۰ مهر ۱۴۰۳)مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین با اجرای برنامه‌های متنوع این روزها را برای بچه‌ها به یادماندنی و شادمانه می‌کنند.

در مرکز فرهنگی و هنری کانون سگزآباد به مناسبت روز محیط زیست و کودکان یک کارگاه محیط زیست برگزار شد.

گفتگوی مربی مسئول مرکز با اعضا درباره اهمیت محیط زیست با زبان ساده و با پرسش و پاسخ از اعضا بخش اول برنامه بود که در ادامه فرماندار و رییس اداره محیط زیست این شهرستان راهکارهایی برای حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی ارائه کردند.

حل جدول نردبانی با موضوع محیط زیست با همکاری مربی و اعضا بخش دیگر این برنامه بود.

تقدیم هدیه به اعضا و مربی مرکز از سوی فرماندار و قدردانی و تجلیل از عملکرد مرکز توسط مسئولان حاضر از جمله اعضای شورای شهر پایان‌بخش این برنامه بود.

مرکز فرهنگی هنری کانون الوند با همکاری شهرداری و شورای شهر اجرای تماشاخانه سیار کانون در ورزشگاه امام علی را با حضور ۶۵۰ دانش آموز عادی و فراگیر، اهالی خانه سالمندان و مسئولان را رقم زد.

برپایی غرفه نقاشی گریم و خوشنویسی، اجرای بازی‌های بومی و محلی، اهدا جایزه به مهمانان از بخش‌های دیگر این برنامه بود.

همکاری اتوبوسرانی برای حمل و نقل عمومی و همکاری رضا خلیل پور از اعضای شورای شهر حامی کودکان معلولین و سالمندان با کانون از دیگر نکات این برنامه بودکه با حضور در غرفه خوشنویسی پیشنهادهایی هم مطرح کرد.

مرکز فرهنگی و هنری کانون شریفیه هم با همکاری شهرداری، شورای شهر، مدارس و پایگاه بسیج اجرای متفاوتی از تماشاخانه سیار کانون را دراین شهر برگزار کرد.

حضور سیصد تماشاگر، نمایش پویانمایی، مسابقه و سخنرانی امام جماعت این شهرستان از جمله بخش‌های این برنامه بود.

مرکز فرهنگی و هنری شماره سه قزوین در ۱۷ مهر در سه کارگاه با دعوت از دانش‌آموزان مدارس برای ۷۰ کودک کارگاه بادبادک‌سازی برگزار کرد.این مرکز همچنین یکی از کارگاه‌های خود را به کودکان دارای نیازهای ویژه اختصاص داد.

مرکز فرهنگی و هنری کانون ضیاآباد در روز ۱۸ مهر هم‌زمان با سراسر کشور با شعار «روز کودک، روز قصه» با حضور دانش آموزان دبستان زینب کبری (س) در بوستان لاله همایش قصه‌گویی برگزار کرد.

کارگاه کاردستی (فتوکلاژ)، بازی‌های بومی و محلی و بازدید دانش‌آموزان از نمایشگاه آثار و توانمندی‌های اعضا از بخش‌های دیگر این برنامه بود.

مرکز فرهنگی و هنری شماره دو کانون تاکستان در روز ۱۸ مهر با دعوت از ۶۲ دانش‌آموز مدرسه دخترانه شهید حسن طاهرخانی پایه سوم فعالیت‌های نمایش انیمیشن یکی کم است، بازدید از نمایشگاه آثار تابستانی، اجرای بازی و مسابقه گروهی با اعضا در محوطه را انجام داد.

هم‌چنین مربی مسئول این مرکز در فضای باز به مناسبت "روز کودک، روز قصه"و با شعار "همه با هم برای بچه‌ها قصه بگوییم" قصه‌گویی کرد.

برنامه‌هایی «برای کودکان، برای آینده» در مراکز فرهنگی و هنری

برنامه‌هایی «برای کودکان، برای آینده» در مراکز فرهنگی و هنری

برنامه‌هایی «برای کودکان، برای آینده» در مراکز فرهنگی و هنری

برنامه‌هایی «برای کودکان، برای آینده» در مراکز فرهنگی و هنری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =