ملاقات با فرشته‌ها در روز جهانی کودک/ برنامه بانشاط مرکز ۲ کانون اردبیل در بیمارستان بوعلی اجرا شد

به مناسبت هفته ملی کودک، برنامه‌های بانشاط فرهنگی مربیان مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اردبیل در بیمارستان بوعلی اردبیل به اجرا درآمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، مربیان و اعضای کانون‌یار مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی ۲ کانون اردبیل در چهارمین روز از هفته ملی کودک در بخش کودک بیمارستان بوعلی، به اجرای فعالیت‌های فرهنگی شاد و مفرح پرداختند.

یحیی یوسفی اصل مربی مسئول مرکز در این خصوص گفت: در بخش نخست برنامه‌های این روز که در محل نمازخانه بیمارستان اجرا شد، مربیان مرکز برای جمعی از بیماران کودک به اجرای برنامه پرداختند.

وی افزود: اجرای موسیقی زنده، شعرخوانی، اجرای مسابقه، قصه‌گویی، اهدای کتاب و فرفره‌های شادی، همخوانی شعر توسط بیماران کودک از برنامه‌های اجراشده در این روز بود.

ملاقات با فرشته‌ها در روز جهانی کودک/ برنامه بانشاط مرکز ۲ کانون اردبیل در بیمارستان بوعلی اجرا شد

این مسئول فرهنگی تصریح کرد: در بخش دوم جشن کودک در بیمارستان بوعلی، ضمن ملاقات با بیماران کودک در اورژانس و دیگر بخش‌ها که به لحاظ شرایط بیماری امکان حضور در جمع دیگر کودکان را نداشتند، به صورت چهره به چهره گفتگو کرده و همین عنوان برنامه‌ها در اتاق‌هایشان اجرا شد.

یوسفی اصل خاطرنشان کرد: اجرای این برنامه برای عزیزان بستری در بیمارستان خنده را بر لبان کودکان نشانده و شادی را میهمان دل‌های غصه‌دار مادران و همراهان نگران از بیماری فرزندانشان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =