شادمانه‌های هفته ملی کودک در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

با شعار«برای کودکان برای آینده» مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین برای مخاطبان خود در هفته ملی کودک شادی و خاطره ساختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در هفته ملی کودک امسال (۱۴ تا ۲۰ مهر ۱۴۰۳)مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین با اجرای برنامه‌های متنوع این روزها را برای بچه‌ها به یادماندنی و شادمانه می‌کنند.

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون تاکستان به مناسبت هفته ملی کودک ویژه برنامه «روز کودک، روز قصه» را در تاریخ ۱۸ مهرماه در مدارس برگزار کرد.

قصه گویی توسط عضو قصه گوی مرکز با اجرای قصه" قیچی که دنبال کار می‌گشت" و اجرای قصه " خانه پر سر و صدا " توسط مربی مرکز در مدرسه دخترانه شهید علی اکبر با حضور ۸۰ عضو کودک دختر انجام شد.

هم‌چنین مربیان مرکز در جشن نیکوکاری مدرسه دخترانه شهید علی اکبر شرکت کردند و از طرف کانون به کودکان کمتر برخوردار بسته فرهنگی اهدا کرددند.

در مرکز فرهنگی و هنری کانون سگزآباد با حضور امام جمعه شهر و اعضای دختر یک کارگاه قرآنی برگزار شد.

حجت الاسلام آذرتاش یک داستان قرآنی برای اعضا روایت کرد و در ادامه درباره اهمیت حجاب و حفظ کرامت بانوان مطالبی را مطرح کرد، برگزاری یک کارگاه محیط زیستی بخش آخر این برنامه بود.

مربیان  مرکز فرهنگی و هنری کانون الوند در مدارس قصه‌گویی کردند و با معرفی عروسک«نه»چند فعالیت بازی و سرگرمی انجام دادند.این مرکز نشست کانون-خانواده را هم در هفته ملی کودک برگزار کرد.

مربیان مرکز فرهنگی هنری شریفیه روز قصه گویی را با حضور در مدارس و قصه‌گویی برای ۱۲۰ دانش آموز و اجرای مسابقه با محوریت قصه گرامی داشتند.

مرکز فرهنگی و هنری اقبالیه هفته ملی کودک را با برگزاری جشن‌های کتابخانه‌ای همراه با مسابقه و اهدای جایزه، اجرای برنامه در مدارس شامل معرفی هفته ملی کودک، معرفی کتاب، نقاشی و قصه‌گویی و همکاری با برنامه تماشاخانه سیار کانون برای اعضای خود پررونق کرد.

کارگاه نقاشی روی صورت دانش‌آموزان و ابراز همدردی با کودکان غزه از برنامه‌های دیگر این مرکز بود.

در ۱۸ مهر با حضور دانش آموزان دختر و پسر و خانواده‌ها نمایش «پاهای خانم هزار پا» با همکاری شورای شهر، شهرداری، بسیج، نیروی انتظامی و مدارس ابتدایی و راهنمایی برای ۱۵۰۰ تماشاگر اجرا شد.

در مرکز فرهنگی و هنری کانون خاکعلی در راستای طرح پنج شنب های سینمایی، فیلم لوپتو به نمایش درآمد که با استقبال خوب اعضا همراه بود.

مرکز فرهنگی و هنری شماره دو کانون تاکستان در روز ۲۰ مهر به مناسبت هفته ملی کودک "جشن شادی"برگزار کرد که شامل تلاوت قرآن مجید، سرود ملی، پخش نماهنگ فعالیت‌های مرکز، قصه‌گویی یک عضو  و مادربزرگ، نمایش نماهنگ کتابال، اجرای مسابقه استندآپ کمدی، اهدای جایزه و بازدید از نمایشگاه آثار تابستانی اعضا بود.هم‌چنین فیلم پویانمایی لوپتو برای ۸۰ مهمان این مراسم به نمایش درآمد.

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون تاکستان جشن هفته ملی کودک را با حضور پررنگ اعضا و خانواده‌ها برگزار کرد.

تلاوت قرآن کریم، سرودملی، نمایش نماهنگ کارگاه‌ها و خاطره‌های تابستانی اعضا، شاهنامه خوانی و قصه‌گویی اعضا، جمع خوانی سرود کانون، بازی و مسابقه، بازدید از نمایشگاه کتاب مرکز، نمایش فیلم لوپتو همراه با دعوت از مشاور درباره نقد فیلم و بررسی نکات آن برای مهمانان از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =