دیدار صمیمی اعضای مرکز شماره ۳ ارومیه، مرکز فراگیر با مدیرکل کانون استان

در هفته ی ملی کودک، مدیرکل کانون استان میزبان اعضای مرکز فراگیر ارومیه بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، در هفته ی ملی کودک اعضای مرکز فراگیر ارومیه به همراه سایر اعضا و مربیان خود با مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان دیدار کردند.

در این دیدار کودکان و نوجوانان ضمن معرفی خود و سابقه عضویت در کانون و علاقه مندی هایشان، به بیان دیدگاه های خود پیرامون فعالیت های کانون پرداختند.

 سپس از مدیر کل استان به عنوان تصویرگر چندین جلد کتاب بومی و محلی، سوالات خود را مطرح نمودند.

در این دیدار مدیرکل کانون استان نیز ضمن قدردانی از زحمات مربیان زحمت کش مرکز فراگیر و تبریک هفته ی ملی کودک به کودکان و نوجوانان حاضر در جلسه به اهمیت دوران کودکی اشاره کرد و نقش کودکان در جامعه را به عنوان آینده ساز کشور عزیز ایران اسلامی بسیار مهم عنوان کرد.

ایشان با بیان خاطرات خود از دوران کودکی خود و مشغولیت در فضای هنری و نقاشی در کنار تحصیل و آموزش، به دوستی خود با کتاب از همان سنین کودکی اشاره کرد.
 
وی ضمن بیان آشنایی خود با شاعران ملی همچون پروین اعتصامی در آن دوران، از مطالعه کتاب ها و تاثیر آن در زندگی کنونی خود یاد کرد.

آب سوران در ادامه گفت: افتخار می کنم که نزدیک به سه دهه از عمرم را با کودکان و نوجوانان بوده ام و در حال حاضر هم در کنار فعالیت های جاری اداری، در حوزه هنر  و پژوهش در خدمت کودکان و نوجوانان هستم. 

وی با تشریح برنامه های کانون پرورش فکری از نقش پررنگ کودکان در قسمت های مختلف کانون صحبت کرد.

دیدار صمیمی اعضای مرکز شماره ۳ ارومیه، مرکز فراگیر با مدیرکل کانون استان

دیدار صمیمی اعضای مرکز شماره ۳ ارومیه، مرکز فراگیر با مدیرکل کانون استان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =