جشن بزرگ روز کودک در دادگستری آذربایجان غربی

با مشارکت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان جشن هفته ی ملی کودک ویژه ی فرزندان کارکنان دادگستری استان برگزار شد.

به گزارش اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، روز پنجشنبه ۱۹ مهرماه به مناسبت هفته ی ملی کودک و با مشارکت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان جشنی برای فرزندان کارکنان دادگستری برگزار شد.

در این جشن علاوه بر برنامه های مختلف و سرگرم کننده ای همچون سرود و نمایش، مسابقات متنوعی برای رده های سنی ۳ تا ۶ سال، ۷ تا ۹ سال و ۱۰ تا ۱۲ سال برگزار و جوایزی برای تمامی کودکان اهداء شد.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان در این مراسم ضمن تاکید بر برگزاری این نوع جشن ها، هدف آن را ارتقاء روحیه فرزندان و خانواده خدوم دستگاه قضایی استان دانست.

ایشان خطاب به خانواده ها و فرزندان همکاران حاضر در جشن گفت: والدین شما کار سخت، دشوار و در عین حال حساسی دارند و در جهت اجرای عدالت و احقاق حق سخت ترین مرارتها و رنجها را متحمل می شوند و این خیلی ارزشمند است و یقینا اگر همراهی شما خانواده های عزیز نباشد این مهم میسر نخواهد شد.

عتباتی صحبتی هم با همکاران خود نمود و تاکید کرد در کنار کار از خانواده و فرزندان خود غافل نشوند و در حد وسع و توان خود در خدمت خانواده های خود باشند.

 آب سوران مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز در این مراسم با اشاره به دوران کودکی که یکی از مهم ترین برهه ی زندگی هر شخصی است و شکل گیری شخصیت و هویت هر فردی در این رده ی سنی است، به بیان خاطراتی از دوران کودکی و حضور وی در کانون به عنوان مربی پرداخت و به کودکان و نوجوانان توصیه کرد تا با درس خواندن و در کنار آن فعالیت های فرهنگی و هنری آینده ای را که دوست دارند بسازند.

جشن بزرگ روز کودک در دادگستری آذربایجان غربی

جشن بزرگ روز کودک در دادگستری آذربایجان غربی

جشن بزرگ روز کودک در دادگستری آذربایجان غربی

جشن بزرگ روز کودک در دادگستری آذربایجان غربی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =