فرماندار بهاباد با جمعی از اعضای مرکز فرهنگی هنری کانون دیدار کرد

علیرضا تیموری با هدف برجسته‌سازی و جلب توجه افکار عمومی نسبت به اهمیت دوران کودکی، ویژگی‌ها، نیازها، خواسته‌ها و حقوق کودکان و ارتقای کیفیت زندگی آنان به دیدار اعضای مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری شهرستان بهاباد رفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان یزد، صبح روز چهارشنبه ۱۸ مهر هم زمان با پنجمین روز هفته ملی کودک، "علیرضا تیموری" فرماندار شهرستان بهاباد به همراه جمعی از مسئولین این شهرستان در مرکز فرهنگی هنری بهاباد حاضر شدند تا با اعضای این مرکز دیدار و گفتگو کنند.

 فرماندار بهاباد با جمعی از اعضای مرکز فرهنگی هنری کانون دیدار کرد

در این نشست صمیمانه فرماندار بهاباد با تبریک هفته ملی کودک از تلاش‌های ارزشمند کانون در ارتقای فعالیت‌های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان بهابادی که آینده شهرستان، استان و در نهایت کشور در دستشان خواهد بود تقدیر و تشکر کرد.

تیموری با تاکید بر این که در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی کودکان و نوجوانان و توجه به نیازهای آنان باید در اولویت باشد گفت: فرمانداری همه جانبه و با تمام قوا پشتیبان اینگونه برنامه‌ها خواهد بود.

در ادامه راضیه حدادزاده مربی مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بهاباد، گزارشی از اقدامات و برنامه‌های بزرگداشت هفته ملی کودک ارائه کرد.

اهدا هدایایی به رسم یادبود به اعضا از طرف فرماندار نیز پایان بخش این مراسم بود.

 فرماندار بهاباد با جمعی از اعضای مرکز فرهنگی هنری کانون دیدار کرد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =