کد خبر: 346565
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۹
بازدید 63
استقبال گسترده دانش‌آموزان از برنامه‌های خلاقانه کانون فارس در هفته ملی کودک

در هفته ملی کودک، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس با برگزاری برنامه‌های خلاقانه و جذاب، موفق به استقبال گسترده دانش‌آموزان شد. این فعالیت‌ها با هدف ارتقاء خلاقیت و یادگیری در فضایی شاد و آموزنده طراحی شده‌بودند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس، همزمان با هفته ملی کودک، مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس با هدف پرورش خلاقیت، ارتقای آگاهی اجتماعی و ترویج ارزش‌های فرهنگی و اخلاقی، میزبان دانش‌آموزان مدارس ابتدایی شدند.

این برنامه‌ها در مراکز مختلف استان از جمله خنج، لارستان، داراب‌یک‌ودو، آباده، مرودشت، جهرم‌یک‌ودو، نی‌ریز، زرین‌دشت، گراش، اقلید، رستم، قیروکازین، صفاشهریک‌ودو، بیرم، استهبان، فیروزآباد، مهر، وراوی، بوانات، فسا، کازرون، نورآباد، مرودشت، صدرا، سپیدان مراکز دو، سه، پنج، وشش‌شیراز، اجرا شد.

این برنامه‌ها با هدف تقویت خلاقیت و ایجاد نشاط اجتماعی،  تقویت روحیه همکاری و همبستگی اجتماعی در میان کودکان طراحی شده بود.

از جمله فعالیت‌های برجسته در این هفته می‌توان به اجرای نمایش‌های عروسکی با مضامین ارزشی، برگزاری مسابقات خلاقانه با هدف تقویت روحیه رقابت سالم، نمایش فیلم‌های کودکانه با محوریت مفاهیم اخلاقی و فرهنگی، بازی‌های گروهی به‌منظور افزایش حس همکاری و تعامل، و بازدید از نمایشگاه آثار هنری اعضای کانون اشاره کرد.

مراکز کانون از طریق روش‌های هنری و آموزشی، فضایی فراهم کردند؛ تا کودکان از طریق هنر و بازی به یادگیری ارزش‌های اجتماعی و فرهنگی بپردازند و خلاقیت‌های خود را به نمایش بگذارند.

استقبال گسترده دانش‌آموزان و خانواده‌ها از این برنامه‌ها نشانگر موفقیت کانون در ایجاد محیطی شاد و آموزنده برای رشد شخصیتی و اجتماعی کودکان بود. همچنین، فرصت آشنایی با فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی خلاقانه اعضاء کانون، از دیگر جنبه‌های برجسته این برنامه‌ها به شمار می‌رفت.

استقبال گسترده دانش‌آموزان از برنامه‌های خلاقانه کانون فارس در هفته ملی کودک

استقبال گسترده دانش‌آموزان از برنامه‌های خلاقانه کانون فارس در هفته ملی کودک

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =