کد خبر: 346628
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۲
دیداراستاندارلرستان با اعضای کانون پرورش فکری

ابوطالب شفقت استاندارلرستان درکانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان حضور یافت ودر نشستی صمیمی با اعضای فعال این مجموعه دیدار وگفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان؛ امروز۲۲ مهرماه۱۴۰۳ ابوطالب شفقت استاندارلرستان به همراه جمعی از معاونان، مدیرکل آموزش و پرورش استان ومعاون مدیدیت و برنامه ریزی لرستان درکانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان حضور یافتند و با اعضای فعال این مجموعه دیدار وگفت و گو کردند.
دراین بازدید درابتدا میهمانان از خودروهای کتابخانه های سیار و مرکز فرهنگی هنری شماره۲ خرم آباد
بازدید و ازنزدیک با کودکان و مربیان گفتو گو کردند.
درادامه استاندار و هیئت همراه در مرکز علوم ونجوم اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوان حضوریافتند وبه صورت عملی با کیهان شناسی بیشتر آشناشدند.  
در بخش بعدی این برنامه ابوطالب شفقت استاندار لرستان طی نشستی صمیمی با تعدادی از اعضای فعال کانون به نمایندگی از کودکان ونوجوانان استان دیدار و گفت و کرد.
دراین نشست کودکان ونوجوانان مسائل، مشکلات و نکته نظرات خود را در خصوص فعالیت های فرهنگی هنری، ادبی و علمی و اجتماعی در شهرها ومناطق کم برخوردار بیان کردند.
درادامه ابوطالب شفقت استاندارلرستان ضمن ابراز خرسندی به خاطرحضور درمیان کودکان ونوجوانان عضوکانون پرورش فکری، هفته ملی کودک راتبریک گفت وعنوان داشت: در روزگاری که دامنه ی جنایات سخیف رژیم کودک کش صهیونیستی منطقه را فراگرفته توجه کودکان و نوجوانان ما به مناطق کم برخوردار از جمله کودکان غزه و فلسطین که اسیر این جنایات بی شرمانه هستند جای خوشنودی و تقدیر دارد.
وی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مبدا حرکت فرزندان ما است و هرچقدر تعداد این مراکز بیشتر باشد؛ زمینه رشدو بالندگی بیش از گذشته فراهم می شود.
استاندار اظهار داشت: پیشنهادات مورد نظر درحوزه ایجاد زیرساخت های لازم در حوزه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بررسی و رسیدگی و توجه به این مهم می تواند سهم بسیار بیشتری در آینده نظام آموزشی و تربیتی استان داشته باشد.
تشکیل شورای جوان، ساخت گنبد و تجهیز رصدخانه، تئاتر کودک و نوجوان، تجهیز بیش تر آزمایشگاه ها، توسعه ی کتابخانه های سیار و ساخت کارگاه رباتیک را از دیگر مطالبات اعضای کانون پرورشی فکری بودند که استادار لرستان در خصوص آن گفت: تلاش می کنیم تا حد امکان و با کمک سازمان برنامه و بودجه و نوسازی و تجهیز مدارس به این مطالبات رسیدگی کنیم.

دیداراستاندارلرستان با اعضای کانون پرورش فکریدیداراستاندارلرستان با اعضای کانون پرورش فکریدیداراستاندارلرستان با اعضای کانون پرورش فکری


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =