کد خبر: 346629
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۷
کانون پرورش فکری مبدا حرکت فرزندان ماست

ابوطالب شفقت استاندار لرستان به همراه جمعی از مسئولان استانی در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان حضور یافتند و با اعضای فعال این مجموعه دیدار وگفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان؛ ابوطالب شفقت استاندارلرستان به همراه جمعی از معاونان، مدیرکل آموزش و پرورش استان و معاون مدیدیت و برنامه ریزی لرستان دراداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان حضور یافتند و با اعضای فعال این مجموعه دیدار وگفت و گو کردند.

در بخش بعدی ابوطالب شفقت استاندار لرستان، رضا داوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان، یونس بهاروند ایرانیا مدیرکل آموزش و پرورش استان، امیرحسین ابراهیمی مدیرکل امور اجتماعی فرهنگی استانداری، فریبا ولی پور مدیر امور بانوان و خانواده استانداری، سعیدسرشار مدیرروابط عمومی واموربین الملل استانداری، امید امیدی معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان طی نشستی صمیمی با تعدادی از اعضای فعال کانون به نمایندگی از کودکان ونوجوانان استان دیدار و گفت و کرد.
ابوطالب شفقت استاندار لرستان، دراین نشست ضمن ابرازخرسندی به خاطرحضور درمیان کودکان ونوجوانان عضوکانون پرورش فکری و محکوم کردن جنایات رژیم کودک کش اسراییل گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مبدا حرکت فرزندان ما است و هر چقدر تعداد این مراکز بیشتر باشد؛ زمینه رشد و بالندگی بیش از گذشته فراهم می شود.
وی با بیان اینکه باید طرح جامع کانون پرورش فکری استان ارایه شود؛ اظهار داشت: پیشنهادات مورد نظردر حوزه ایجاد زیرساخت های لازم در حوزه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بررسی و رسیدگی و توجه به این مهم می تواند سهم بسیار بیشتری در تربیت قشرآینده سازجامعه داشته باشد.
استاندار لرستان با اشاره به فعالیت کتابخانه های سیارکانون پرورش فکری استان افزود: علاوه بر تدوین طرح جامع فیزیکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، توسعه مراکز سیار در مناطق دورافتاده و کم برخورداردر شهرستان های دیگراستان مدنظرقرار گیرد.
شفقت با اشاره به ارائه آثار هنری، ادبی و فرهنگی اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان عنوان داشت: کودکان و نوجوانان اهتمام قابل توجهی به مناطق کم برخوردار استان داشته اند و این بیانگر شناخت و بینش دقیق این فرزندان است که متقاضی فراهم شدن امکانات برای سایرکودکان در مناطق محروم هستند.
وی با بیان اینکه محرومیت زدایی از عمده ترین وظایف مسولان این کشور است؛ یادآور شد: یکی از بحث های محوری انقلاب اسلامی عدالت در تمام حوزه ها است.
استاندار لرستان افزود: در حالیکه رژیم صهیونیستی مردم غزه را مورد حملات شدید و ددمنشانه قرار داده است، توجه کودکان و نوجوانان عضو کانون پرورش فکری لرستان به این مهم، بسیار ارزشمند است.  
شفقت گفت: امروز رژیم صهیونیستی به رژیم کودک کش معروف شده و در حال از بین بردن چندین نسل است و این غده بزرگ سرطانی و جنایتکار باید از بین برود.
وی تاکید کرد: امروز هدف جوانان ایران استقلال بشریت و از بین بردن مزاحمان و موانع رشد بشریت است.
شفقت با تاکید بر لزوم ایجاد شورای جوانان استان ادامه داد: شورای جوانان با پیشنهاد نوجوانان عضو کانون پرورشی فکری و با محوریت استانداری و اداره کل آموزش و پرورش به زودی راه اندازی می شود و در این شورا جوانان علاقمند و فعال در حوزه ی آموزش و فرهنگی عضو شده و هر فصل یکبار جلسات خود را با مدیران دستگاه های مربوطه برگزار خواهند کرد.
استاندار لرستان ساخت گنبد و تجهیز رصدخانه، تئاتر کودک و نوجوان، تجهیز بیش تر آزمایشگاه ها، توسعه ی کتابخانه های سیار و ساخت کارگاه رباتیک را از دیگر مطالبات اعضای کانون پرورشی فکری برشمرد و تصریح کرد : تلاش می کنیم تا حد امکان و با کمک سازمان برنامه و بودجه و نوسازی و تجهیز مدارس به این مطالبات رسیدگی کنیم.
درپایان این نشست یکی از اعضای کانون پرورش فکری با اهدای کتاب از ابوطالب شفقت تجلیل کرد.

کانون پرورش فکری مبدا حرکت فرزندان ماست
کانون پرورش فکری مبدا حرکت فرزندان ماست
کانون پرورش فکری مبدا حرکت فرزندان ماست

کانون پرورش فکری مبدا حرکت فرزندان ماست


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =