به دنبال تولی‌گری درحوزه کودک و نوجوان هستیم

مدیرکل کانون پرورش فکری استان لرستان در نشست استاندارلرستان به همراه جمعی از مسئولان با کودکان ونوجوانان که در خرم آباد برگزارشد به ارائه گزارش عملکرد مراکز کانون سراسر استان در هفته ملی پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان؛ امروز۲۲ مهرماه۱۴۰۳ ابوطالب شفقت استاندار لرستان به همراه جمعی ازمعاونان، مدیرکل آموزش و پرورش استان ومعاون مدیدیت و برنامه ریزی لرستان درکانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان حضور یافتند و با اعضای فعال این مجموعه دیدار وگفت و گو کردند.
در ابتدا میهمانان ازکتابخانه های سیار و مرکز فرهنگی هنری شماره۲ خرم آباد و مرکز علوم ونجوم اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بازدیدکردند.
دراین نشست رضا داوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان طی سخنانی ضمن محکوم کردن جنایات رژیم ددمنش و کودک کش صهیونیسم گفت: در هفته ملی کودک ویژه برنامه هایی به یاد کودکان مظلوم غزه در همه مراکز کانون پرورش فکری اجرا شد.
داوری ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های انجام‌ شده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هفته ملی کودک گفت: بیش از ۳۳۰ برنامه فرهنگی، هنری وادبی با شعار «برای کودکان، برای آینده» از سوی مراکز کانون درسراسر استان برگزار شد.  
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان با اشاره به اینکه در هفته ملی کودک تعاملات خوبی با دستگاه‌های اجرایی استان، حلقه های میانی و موسسه های مردم نهاد انجام شد، افزود: این هم‌افزایی گام موثری است برای اینکه کانون به عنوان متولی ویژه حضور کودکان و نوجوانان در برنامه‌های مختلف انجام وظیفه کند.  
وی با بیان اینکه به دنبال تولی‌گری درحوزه کودک و نوجوان هستیم عنوان داشت: در هفته ملی کودک در راستای حضورکودکان درحوزه‌های مدیریتی، نشست‌های مختلفی با حضورکودکان و مسئولان در شهرهای مختلف استان برگزار شد.  
وی با اشاره به اجرای پویش اگر من شهردار خرم آباد بودم ...، گفت: در اجرای این پویش کودکان و نوجوانان خرم‌آبادی ایده‌های خلاقانه خود را برای اداره شهر ارائه دادند و ایده برتر نیز انتخاب و به عنوان شهردار نمادین شهرخرم آباد معرفی شد.

به دنبال تولی‌گری درحوزه کودک و نوجوان هستیم

به دنبال تولی‌گری درحوزه کودک و نوجوان هستیم
به دنبال تولی‌گری درحوزه کودک و نوجوان هستیم

به دنبال تولی‌گری درحوزه کودک و نوجوان هستیم


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =