فعالیت‌های محتوایی کانون اردبیل در حوزه نماز چشمگیر است

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل گفت: فعالیت‌های محتوایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در حوزه نماز چشمگیر است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در سومین جلسه شورای اقامه نماز اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در سال 1403، مدیرکل کانون و اعضای شورا در راستای توسعه فعالیت‌های نماز محور، با مدیر ستاد اقامه نماز استان و کارشناسان این ستاد به بحث و گفتگو پرداختند.

در این جلسه، ملیحه ملک‌زاده فرد، مدیرکل کانون استان، با بیان اینکه نماز از ارکان اسلام و یکی از فرایض دینی است، گفت: مخاطبان ما در کانون پرورش فکری، کودکان و نوجوانان هستند و مربیان مراکز در راستای آشنایی اعضا با ارزش و اهمیت نماز، فعالیت‌های مختلفی اجرا می‌کنند.

وی بیان کرد: در فعالیت‌ها و برنامه‌های امسال توجه جدی به مسئله آموزش نماز شده است و در برگزاری کارگاه‌های آموزشی، اجرای برنامه در امکان مذهبی و دینی و همچنین در مراکز فرهنگی هنری کانون، والدین نیز در کنار اعضا حضور داشتند.

الله شکر عبدی، مدیر ستاد اقامه نماز استان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و تأکید ایشان جهت جذب حداکثری به نماز در اجلاس نماز گفت: برای هر دستگاه، جداگانه تفاهم‌نامه تنظیم ‌شده و بر اساس آن ارزیابی سالیانه صورت می‌گیرد.

عبدی با بیان اینکه اصول کار کانون آموزش اعضای کودک و نوجوان است، تصریح کرد: ترغیب و تشویق اعضا به اقامه نماز، پیوست برنامه‌ها و فعالیت های کانون در مراکز باشد.

فعالیت‌های محتوایی کانون اردبیل در حوزه نماز چشمگیر است

وی خاطر نشان کرد: فعالیت‌های محتوایی کانون در حوزه نماز چشمگیر است.

در ادامه، ایرج امانی، رابط و کارشناس ستاد اقامه نماز استان نیز جهت برگزاری دوره آموزشی برای کارکنان کانون و معرفی استاد از سوی ستاد اقامه نماز اعلام آمادگی کرده و پیشنهاد کرد برای فراهم شدن شرایط حضور پیش‌نماز برای اداره کل کانون استان، مکاتباتی با حوزه علمیه صورت گیرد.

همچنین یعقوب قنبری، کارشناس ستاد اقامه نماز استان با اشاره به اینکه مهلت شرکت در جشنواره فجر تا فجر تا پایان آذرماه تمدیدشده است، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند در بخش مختلف ازجمله ادبیات داستانی، نمایشی و پویانمایی شرکت فعالی داشته باشند.

گفتنی است در ابتدای جلسه، فاضل درخشان، دبیر اقامه نماز کانون استان، با اشاره به گستره وسیع فعالیت‌های کانون درخواست کرد ارزیابی سالانه عملکرد کانون در حوزه نماز با در نظر گرفتن تمامی این فعالیت‌ها صورت گیرد.

وی در ادامه با ارائه گزارشی، به تشریح اقدامات و برنامه‌های اجراشده در طول نیمسال اول سال 1403 در اداره کل و مراکز کانون استان پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =