کد خبر: 346673
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۹
بازدید 27
مراکز فرهنگی-هنری کانون همدان در هفته ملی کودک

مراکز فرهنگی- هنری کانون در هفته ملی با توجه به شعار "برای کودکان- برای آینده" برنامه‌های فرهنگی- هنری و ادبی مختلفی را با کودکان و نوجوانان در مراکز کانون و مدارس با همکاری دستگاه‌ه‌های مختلف انجام داده و هفته‌ای شاد را برای کودکان و نوجوانان ایجاد کردند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان همدان، مراکز فرهنگی- هنری کانون در هفته ملی با توجه به شعار "برای کودکان- برای آینده" برنامه‌های فرهنگی- هنری و ادبی مختلفی را با کودکان و نوجوانان در مراکز کانون و مدارس با همکاری دستگاه‌ه‌های مختلف انجام داده و هفته‌ای شاد را برای کودکان و نوجوانان ایجاد کردند که در این گزارش به گوشه‌ای از این فعالیت‌ها اشاره شده است.

مراکز فرهنگی-هنری کانون همدان در هفته ملی کودک

مرکز فرهنگی- هنری شهر صالح آباد

برنامه پرواز بادبادک با همکاری سایر دستگاه‌ها در شهر صالح آباد با حضور عمو حمید، مجری شبکه همدان و 800 کودک و والدین آنها اجرا شد.  در پایان برنامه به ده نفر از برگزیدگان که در ساخت بادبادک خلاقیت داشتند جوایزی از طرف شهرداری، شورای اسلامی، بخشداری و آموزش و پرورش اهدا شد. در حاشیه این مراسم مایشگاه دست‌های مادرم  که ویژه دست‌سازه‌های 12 تنفر از مادران اعضای کانون بودند افتتاح شد. در این نمایشگاه غرفه‌های مختلف رزین ، عروسک‌های بافتنی، معرق، تریکو بافی و... وجود دارد.

مراکز فرهنگی-هنری کانون همدان در هفته ملی کودک

مرکز فرهنگی- هنری شهرستان کبودراهنگ

برگزاری کارگاه فرزند پروری به مناسبت هفته ملی کودک با همکاری شبکه بهداشت و مرکز بهداشت  با هدف تربیت سالم‌تر و آگاهی بیشتر خانواده‌ها وحساسیت برای رشد جسمی وفکری کودکان درکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان کبودرآهنگ  برگزار شد.

همچنین جشن بادبادک با همکاری ادارات شهرستان با برنامه‌های متنوع سرود، غرفه نقاشی و نقالی و ...اجرا شد.

مراکز فرهنگی-هنری کانون همدان در هفته ملی کودک

مرکز فرهنگی-هنری شهرستان رزن

مسئول مرکز رزن در مدرسه دخترانه فرزانه و بخش اطفال بیمارستان ولیعصر (عج) رزن حضور پیدا کرده و در جمع کودکان به بیان قصه پرداختند.

همچنین دو کارگاه ویژه اعضا و والدین برگزار شد. کارگاه اول با حضور 32 دانش آموز پایه سوم مدرسه شهید خانوردیلو با موضوع تغذیه درست و کارگاه دوم برای مادران با موضوع سبک‌های تربیتی برای مادران برگزار شد.

در این هفته برنامه نمایش" گریه کن ابر سفید "به کارگردانی حسین حبیبی، عضو قدیمی کانون با هنرمندی کودکان و نوجوانان شهرستان رزن اجرا شد.

مراکز فرهنگی-هنری کانون همدان در هفته ملی کودک

مرکز فرهنگی-هنری شهرستان درگزین

 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان درگزین مسابقه ی نقاشی، قصه گویی و بازی اجرا کرد و نیز برای مادران جلسه مشاوره فرزند پروری برگزار شد.

مراکز فرهنگی-هنری کانون همدان در هفته ملی کودک

مرکز فرهنگی- هنری شهرستان اسدآباد

جشنواره کتاب‌های خوشمزه، غذاهای خواندنی برای اعضا برگزار شد که اعضا با آوردن صبحانه سالم خود روز شادی را در ‌کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اسدآباد سپری کردند.

همچنین برنامه بازدید از موزه هفته ملی کودک با شعار برای هویت کودکان، برای آینده‌ای روشن تر صورت گرفت که برای اعضا در مورد میراق ملموس و غیر ملموس صحبت شد.

مراکز فرهنگی-هنری کانون همدان در هفته ملی کودک


مرکز فرهنگی- هنری شهر سرکان

جشنواره غذا با عنوان دستپخت کودکان با توجه به سوغاتی‌های شهر سرکان مانند گردو و سماق و آش‌های محلی این شهرستان برگزار شد.

مراکز فرهنگی-هنری کانون همدان در هفته ملی کودک

مرکز فرهنگی-هنری شهرستان تویسرکان

مرکز تویسرکان به عیادت کودکان بیمارستان ولی عصر رفته و به کودکان بیمار هدایایی را اهدا کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =