کد خبر: 346696
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵
تماشاخانه سیار کانون به زنجان رفت

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت هفته ملی کودک با اجرای نمایش «شهر میوه‌ها» در مناطق مختلف استان زنجان حضور یافت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نمایش «شهر میوه‌ها» به کارگردانی حمیدرضا قزلباش و نویسندگی علیرضا فریدراد در استان زنجان اجرای نمایش داشت.

این گروه نمایشی دو روز در زنجان و دو روز در شهرستان‌های استان به اجرای نمایش پرداختند و در مناطق و پارک‌های استان زنجان مستقر شدند.

برهمین اساس گروه نمایش «شهر میوه‌ها» صبح روز پنجشنبه ۱۹ مهر با حضور در سایان و عصر همان روز در پیاده‌راه سبزه‌میدان کار خود را آغاز کرد.

سپس این گروه نمایشی روز جمعه ۲۰ مهر ساعت ۱۱ صبح در منطقه کوی فرهنگ و الهیه (جمعه بازار) حضور یافت و بعد از آن در عصر همان روز در محل مجتمع رضوان ساعت ۱۷در جمع مردم به اجرای برنامه پرداخت.

در ادامه تماشاخانه سیار صبح و عصر روز شنبه ۲۱ مهر در منطقه زیبای طارم و صبح و عصر روز ۲۲ مهر در منطقه ماهنشان و دندی برای خانواده‌ها اجرای برنامه داشت.

تماشاخانه سیار کانون به زنجان رفت

نمایش «شهر میوه‌ها» در مورد آموزش مصرف بهینه و درست مصرف کردن برق است. در این گروه نمایشی کریم کاموسی، امیرعباس محمدی، میلاد نجفی، محمد فریدی، یگانه عابدینی، نازنین موسوی حضور دارند.

گفتنی است تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از قزوین حرکت کرده است و بعد از زنجان به استان کرمان می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =