کد خبر: 346701
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۵
بازگشایی انجمن تخصصی پویانمایی در کانون شهرکرد

پس از وقفه‌ای چندساله روز شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ در ویژه‌برنامه‌ای، کارگاه تخصصی تولید پویانمایی در مرکز شماره یک شهرکرد بازگشایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری و همزمان با خجسته میلاد با سعادت امام حسن عسگری(ع) آیین بازگشایی و شروع به کار انجمن پویانمایی کانون در مرکز شماره یک شهرکرد برگزارشد.

انجمن پویانمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری در ۲۴ دی ۱۳۹۷ و در مرکز شماره یک شهرکرد گشایش یافت و پس از یک دوره فعالیت و با همه‌گیر شدن ویروس کرونا، تعطیل شد و هم‌اکنون با یک رویکرد جدید و تجهیزات روزآمد، به سمت تولید آثار دیجیتال حرکت کرده است.

کارگاه پویانمایی بازگشایی شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری در آیین بازگشایی این انجمن، ضمن تاکید بر تولید آثار جدید و روزآمد گفت: ما قصد داریم در این محیط به تولید اثر بپردازیم و آثار خود را در جامعه رواج دهیم.

روح‌الله واحد گفت: در کانون می‌باید خروجی‌های خوبی داشته باشیم، حال این خروجی می‌تواند پرورش یک کودک یا نوجوان و یا تولید یک اثر فاخر باشد.

واحد با تاکید بر تولید محتواهای جذاب برای کودکان و نوجوانان گفت: هرچقدر محصولات تولیدی ما در کانون بیشتر باشد، به‌یقین می‌توانیم بیشترین مخاطب را به سمت خود جذب کنیم. وی در ادامه گفت: کانون نباید فقط به برگزاری یک کارگاه ختم شود بلکه می‌باید خروجی این کارگاه‌ها منجر به تولید شود.

مدیر کل کانون استان گفت: اگر در ابتدای کار، تولید را هدف قرار دهیم، مخاطب و عضو ناخودآگاه به سمت کانون جذب می‌شود. وی در ادامه از تمامی فعالان پویانمایی دعوت کرد تا با استفاده از فضای فراهم شده و در چارچوب قوانین کانون به تولید اثر بپردازند.

نگاهی به فعالیت پویانمایی درکانون و هدف از تشکیل و برگزاری کارگاه‌های پویانمایی در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و توضیح پیرامون روند آماده سازی کارگاه جدید پویانمایی موضوع بعدی سخنان مدیرکل کانون استان بود.

در ادامه‌ی این مراسم از یک اثر پویانمایی به نام «کبوتر به مدرسه می‌رود» رونمایی شد. این اثر پویانمایی در انجمن پویانمایی مرکز شماره یک شهرکرد تولید و برای اولین بار به نمایش درآمد.

در ادامه زهرا داودی (کارگردان پویانمایی«کبوتر به مدرسه می‌رود») در مورد روند ساخت این اثر و معرفی عوامل تولید آن توضیح داد.

اهدای لوح تقدیر به عوامل سازنده‌ی اثر پویانمایی «کبوتر به مدرسه می‌رود» و بریدن روبان و بازدید از محل کارگاه پویانمایی حسن‌ختام این برنامه بود.

گفتنی است در این مراسم مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری، مدیر کانون زبان استان، معاونت و کارشناسان فرهنگی، کارشناس هنری، مسوول امور فرهنگی آستان امامزادگان دوخاتون(س)، مسوولین مراکز کانون شهرکرد، مدیر هنرستان کوثر و اعضای انجمن فیلم‌سازان کودک و نوجوان حضور داشتند.

برای دیدن گزارش تصویری کلیک کنید

کارگاه پویانمایی بازگشایی شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =