کد خبر: 346703
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۴
بازدید 63
برپایی موکب فرهنگی‌ کانون قم در صحن آستانه

در شب و روز وفات حضرت فاطمه معصومه (س) غرفه کانون قم به همت استانداری در صحن آستانه برپا و با حضور مربیان فرهنگی‌هنری و ادبی، خدمتگزار زائرین و مجاورین آن حضرت بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، در شب و روز وفات حضرت فاطمه معصومه (س) یکشنبه و دوشنبه ۲۲ و ۲۳ مهر ۱۴۰۳ غرفه کانون قم به همت استانداری و ستاد مردمی خادمان ملیکه ایران در صحن آستانه برپا و با حضور مربیان فرهنگی‌هنری و ادبی، خدمتگزار زائرین و مجاورین آن حضرت بود.

مربیان کانون استان در این غرفه فرهنگی‌هنری میزبان حدود ۵۰۰ نفر از کودکان و نوجوانان شیفته اهل بیت بود که با کاردستی، اوریگامی، پازل کلمات شعر در وصف حضرت فاطمه معصومه(س)، نقاشی و خوانش گروهی سرودهای انقلابی و دیگر فعالیت‌های فرهنگی‌هنری ادبی به خدمتگزاری فرهنگی پرداختند.

حجت‌الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم در هنگام بازدید از غرفه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ضمن خوش‌آمدگویی به همکاران و مربیان گفت: از اینکه کانون مانند همیشه در صحنه حضور دارد و در این روزهای شلوغ وفات حضرت معصومه(س) خدمت فرهنگی به زائرین را در دستور کار خود قرار داده سپاسگزارم و از خدای متعال برای شما طلب اجر و ثواب خاصه دارم.

برپایی موکب فرهنگی‌ کانون قم در صحن آستانه

برای نخستین سال موکب های ایرانی و عراقی در ایام شهادت بانوی کرامت در قالب ستاد مردمی خادمان ملیکه ایران در میدان آستانه قم مستقر و از عزادارن کریمه اهل بیت علیهم‌السلام پذیرایی کردند.

برپایی موکب فرهنگی‌ کانون قم در صحن آستانه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =