کد خبر: 346717
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵
بازدید 23
ویژه‌برنامه "زمین من...دوستت دارم" در مرکز یک یزد برگزار شد

یکشنبه ۱۵ مهرماه مصادف با دومین روز از هفته ملی کودک، مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون پرورش فکری یزد با همکاری اداره کل محیط زیست استان ویژه‌برنامه "زمین من...دوستت دارم" را با شعار"برای محیط زیست کودکان، برای آینده‌ای پاک‌تر و سالم‌تر" برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، در این برنامه که با حضور ۲۵ نفر از اعضا کودک مرکز با عنوان "زمین من دوستت دارم"برگزار شد؛ نرگس کریمیان کارشناس محیط زیست از اهمیت حفظ و نگهداری زمین و آنچه بر روی زمین است صحبت کرد.

کریمیان یادآور شد: حفظ و نگهداری پوشش گیاهی و جانوری بنا بر نیاز انسان‌ها و موجودات دیگر زنده به بقا و زنده ماندن و مهم‌تر از همه برای سلامتی آنها ضروری و تاثیرگذار است.

وی درخصوص چگونگی مراقبت از زمین و شیوه‌های حفاظت از محیط زیست را برای اعضا شرح داد. در ادامه پویانمایی سینمایی محیط‌بان را برای کودکان پخش کرد که در خلال این پویانمایی اعضا با گونه‌های مختلف حفاظت شده و اهمیت نگهداری و جلوگیری از انقراض آنها آشنا شدند.

 ویژه‌برنامه "زمین من...دوستت دارم" در مرکز یک یزد برگزار شد

همچنین در این برنامه مربیان فرهنگی هنری مرکز با فعالیت‌هایی چون معرفی کتاب "زمین پاک"، کاردستی لاک پشت (یک‌نمونه از گونه‌های آسیب‌پذیر جانوری) این روز را برای اعضا به یادماندنی کردند.

درپایان برنامه اعضا با حضور در پارک مجاور مرکز خوراکی‌های سالم خود را خوردند و یک روز شاد را برای خود رقم زدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =