کد خبر: 346720
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۹
بازدید 41
دیدار اعضای مراکز فرهنگی هنری شهرستان سمنان با نماینده ولی فقیه در استان

هم‌زمان با هفته ملی کودک، مدیرکل و اعضای مراکز فرهنگی هنری شهرستان سمنان با آیت‌الله مرتضی مطیعی نماینده معزز ولی فقیه در استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان سمنان، هم‌زمان با هفته ملی کودک مدیرکل و اعضای مراکز فرهنگی هنری شهرستان سمنان با آیت الله مرتضی مطیعی، نماینده معزز ولی فقیه در استان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی ضمن همدردی با کودکان غزه گفت: اینکه ما بدانیم در چه زمانی زندگی می‌کنیم و ضروریات و مسائل اولویتی را بشناسیم بسیار مهم است.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه فرزندان مدافعان حرم در بین شما هستند گفت: فرزندان اعتماد زیادی به والدین خود دارند و نقطه اتکا آن‌ها خانواده هایشان هستند.

وی افزود: مقام معظم رهبری از کودکان و نوجوانان خواستند درس بخوانند، انسان‌های خوبی باشند و ورزش کنند و شما در کانون پرورش فکری قسمت بزرگی از این کارها را انجام می‌دهید.

شایان ذکر است در این برنامه عضو مرکز شماره ۱ سمنان خواسته‌ها و نیازهای اعضا را مطرح کرد، عضو مرکز شماره ۲ به اجرای نقالی پرداخت و عضو مجتمع فرهنگی هنری سمنان بیانیه روز کودک را خواند.

برای دین تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =