نمایش مستر دیفال با همکاری کانون کرمانشاه

نمایش مستر دیفال با همکاری کانون کرمانشاه، در هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان حضور پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، نمایش مستر دیفال با همکاری کانون استان، در هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان حضور پیدا کرد.

نویسنده و کارگردان نمایش مستر دیفال، سروش پیمبری مربی کارگاهی کانون کرمانشاه، است که باحمایت و همکاری تعدادی از اعضای نوجوان و ارشد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان از تاریخ ۲۰ الی ۲۵ مهر ماه رقابت خواهد داشت.

نمایش مستر دیفال با همکاری کانون کرمانشاه

گفتنی‌است آثار نمایشی در بخش‌های مختلف توسط گروه‌های نمایشی داخلی و خارج از کشور در نقاط مختلف شهر مریوان اجرا خواهند داشت.

هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان مهرماه امسال با هدف تقویت امید و افزایش نشاط اجتماعی با بهره‌گیری از قابلیت‌های هنر نمایش، تقویت همدلی و مشارکت اجتماعی، ارتباط بی‌واسطه با مخاطبان و شهروندان برای انتقال مفاهیم از طریق تئاتر خیابانی و ایجاد فرصت برای تبادل تجربه‌های نو و دانش تئاتر در میان هنرمندان کشور در مریوان در حال برگزاری‌است.

نمایش مستر دیفال با همکاری کانون کرمانشاه
 
در این دوره از جشنواره موضوع آثار جشنواره آزاد است، اما آثار نمایشی تولید ‌شده بر اساس محورهای "جهش تولید با مشارکت مردم، جوانی جمعیت، وفاق، همدلی، انسجام اجتماعی، نشاط جمعی و مشارکت اجتماعی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ترویج فرهنگ صلح و دوستی، توجه به موضوعات شهروندی و آگاهی بخشی و دانش‌افزایی درباره آسیب‌های اجتماعی" در اولویت انتخاب خواهند بود.

نمایش مستر دیفال با همکاری کانون کرمانشاه

امسال تلاش بر حضور گروه‌های تاپ بین‌المللی و تخصصی و اساتید و داوران این عرصه در تئاتر خیابانی مریوان است. همچنین کارگاه‌های آموزشی تئاتر نیز با حضور اساتید ایرانی برگزار می‌شود.

نمایش مستر دیفال با همکاری کانون کرمانشاه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =