کد خبر: 346751
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۶
«پدرم ستاره شد» برای فرزندان شهدای نیروی انتظامی برگزار شد

ویژه‌برنامه‌ی «پدرم ستاره شد» هم‌زمان با هفته نیروی انتظامی و هفته ملی کودک به تکریم سبز پوشان سپید بالی که به فیض شهادت نائل آمدند اختصاص پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری دراین ویژه‌برنامه که ۱۹ نفر از فرزندان شهدای نیروی انتظامی و خانواده‌هایشان حضور داشتند، برنامه‌های ویژه‌ای اجرا شد.

پدران این کودکان در سال‌های اخیر در عملیات‌ها و درگیری‌های با اشرار و سوداگران به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

«پدرم ستاره شد» برای فرزندان شهدای نیروی انتظامی برگزار شد

مدیر مرکز الگوی تربیتی مجتمع شهرکرد گفت: بیشتر برنامه‌هایی که در این جلسه اجرا شد با حال و هوای ستاره‌ها همراه بود. وی در ادامه گفت: اجرای قصه پدرم ستاره شد، آموزش کاردستی اریگامی ستاره، رصد ستاره ها و بازدید از آسمان نمای دیجیتال، اجرای مسابقه و اهدای بسته‌های فرهنگی و اهدای هدیه از سوی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، از برنامه‌های این جلسه بود.

سمیه ویسی گفت: در این برنامه، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سرهنگ کیانی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان میزبان فرزندان شهدا بودند و در سخنانی یاد و خاطره‌ی آن یاران سفر کرده را زنده نگه داشته و با توضیحاتی به فرزندان شهدا، گفتند پدران تک تک شما همچون ستاره‌ای در آسمان این شهر و کشور عزیزمان می‌درخشندو نظاره‌گر رفتار و کردار همه‌ی ما هستند.

در انتهای مراسم هدایا و لوح‌های یادبود این مراسم از طرف معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری به این فرزندان شهدا اهدا شد.

«پدرم ستاره شد» برای فرزندان شهدای نیروی انتظامی برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =