کد خبر: 346754
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۱
۳۰ منتخب پویش نقاشی نماز در اردبیل تجلیل شدند

پویش نقاشی نماز که با همکاری اداره کل ارشاد اسلامی استان اردبیل، موسسه قرآن و عترت مهدیه اردبیل و مرکز شماره ۴ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل برگزار شد، ۳۰ برگزیده خود را معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، با برگزار آیینی، برگزیدگان پویش نقاشی نماز، عصر روز دوشنبه ۲۳ مهرماه ۱۴۰۳ در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تجلیل شدند.

در این مراسم مدیرکل کانون استان اردبیل با اشاره به اهمیت اشاعه و ترویج فرهنگ قرآن و نماز در بین کودکان و نوجوانان گفت: مشارکت و همکاری تمامی دستگاه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی در جامعه کنونی برای قشر کودک و نوجوان بسیار ضروری است.

۳۰ منتخب پویش نقاشی نماز در اردبیل تجلیل شدند

ملیحه ملک‌زاده فرد با بیان اینکه کانون پرورش فکری استان از آمادگی لازم برای همکاری با نهادها و ادارات در برگزاری برنامه‌های فرهنگی و دینی برخوردار است دارد، اظهار داشت: دستگاه‌های فرهنگی و هنری به‌ویژه قرآنی با توجه به هجمه‌ی دشمنان در جنگ باید پای‌کار باشند.

وی خاطرنشان کرد: در برابر هجوم فرهنگی دشمنان و خنثی‌سازی دسیسه‌های آنان، اهمیت به نماز و ترویج آن در بین کودکان و نوجوانان با برگزاری چنین پویش‌هایی بسیار حائز اهمیت است.

بر اساس این گزارش، در این رویداد از میان بیش از ۱۵۰ اثر رسیده به دبیرخانه‌ی برگزاری پویش نقاشی نماز، پس از داوری ۳۰ اثر به عنوان برگزیده این پویش معرفی شدند که از این تعداد ۱۲ اثر متعلق به دو عضو کودک و ۱۰ عضو نوجوان مرکز شماره‌ی ۴ کانون پرورش فکری اردبیل بود.

۳۰ منتخب پویش نقاشی نماز در اردبیل تجلیل شدند

گفتنی است، فراخوان پویش نقاشی نماز از اول شهریورماه ۱۴۰۳ منتشرشده بود و علاقه‌مندانی از مؤسسات قرآنی، مراکز فرهنگی و هنری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز ۴ اردبیل در آن شرکت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =