کانون اعتبار دارد و اعتماد می‌آفریند

معاون استانداری مازندران در دیدار با معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری کشور  گفت: کانون اعتبار دارد  و این اعتبار، اعتماد می‌آفریند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، امین کمالوندی، معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کشور در حاشیه سفر ادرای خود به کانون مازندران  و دیدار با مسئولان استانی در گفتگو با معاون استاندار مازندران بر ضرورت حمایت هرچه بیشتر از کانون پرورش فکری گفت: تلاش می‌کنیم تا ضمن معرفی هرچه بهتر و بیشتر  کانون به جامعه و سایر سازمان‌ها ضمن تفاهم‌نامه و تعامل با دیگر ارگان‌ها در جهت توسعه کانون و نقش‌آفرینی فرهنگی موثر باشیم.

 کانون اعتبار دارد و اعتماد می‌آفریند

وی مبتنی بر این اساس خواستار حمایت مسئولان استانی از جمله معاون استاندار از کانون پرورش فکری  در راستای تربیت نسل آینده ساز ایران اسلامی شد و اظهار داشت: در حوزه  مسئولیت‌های  اجتماعی  و اعتبار موجود استانداری در این حوزه، کانون نیز می‌تواند موثر عمل نماید.

کمالوندی ادامه داد: یکی دیگر از زمینه‌های که می‌تواند به کانون کمک نماید، مبحث مالیات دستگاه‌ها و شرکت‎هاست که می‌تواند درصد کوچکی از آن در توسعه زیر ساخت‌های حوزه کودک و نوجوان سوق دهی شود.

وی در عین حال از تلاش کانون پرورش فکری در حوزه نشر کتاب و تولید فیلم‌های فاخر از جمله بچه زرنگ، باغ کیانوش و در آغوش درخت که به اسکار راه یافت و همچنین برگزاری جشنواره‌های تخصصی کودک و نوجوان خبر داد و بیان کرد: حمایت از کانون سرمایه‌گذاری برای آینده کشور است.

در ادامه قاسم عزیززاده گرجی ضمن خیر مقدم از کانون به عنوان خانه مهربانی و اندیشه‌های پاک و فضای برای تولید اندیشه‌یاد کرد.  

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با اشاره به آشنایی‌اش از کانون و ظرفیت‌های آن گفت: کانون اعتبار دارد و مجموعه‌ای نام آشنا ومطمئن است و این اعتبار، اعتماد می‌آفریند.

وی پیشنهاد کرد: در راستای توسعه اهداف سازمانی باید ظرفیت‌های کانون به درستی تبیین شود  چرا که کانون پرورش فکری در حوزه فرهنگ سازی تاثیر گذار است و بر روی گروه سنی مهمی تمرکز کرده است.

این مسئول استانی در ادامه اضافه کرد: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی می‌تواند با طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی هنری کاهش یابد و کانون در این حوزه می تواند موثر عمل نماید. لذا پرداختن به برنامه‌های فاخر می‌تواند مورد حمایت واقع شود .

وی با اشاره به اینکه جذابیت فضای مجازی بالاست، افزود: باید جذابیت‌های کار کانون و برنامه‌های آنرا بیشتر نمود تا برای مخاطب مهم جلوه کند .
وی در بخش دیگر سخنان خود بر نقش مربی در کانون اشاره کرد و خواستار حمایت از این افراد در کانون پرورش فکری شد.

عزیززاده گرجی با تاکید بر پرورش مربی اظهار کرد: هرجا از نقش مربی غفلت کردیم، نقش کانون نیز کم رنگ شد، بر همین اساس ما همه مقدمه‌ و تسهیل گر نقش مربی در حوزه تربیتی هستیم.

 کانون اعتبار دارد و اعتماد می‌آفریند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =