کد خبر: 346791
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳
بازدید 24
نخستین همایش استانی قصه‌‍‌گویی

در استقبال از برگزاری بیست و ششمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی  کانون استان قزوین یک همایش قصه گویی بر پایه ظرفیت‌های مردمی با حضور قصه‌گویان برتر استان، فعالان فرهنگی و...برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان قزوین در تاریخ 24 مهر 1403  در استقبال از برگزاری بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، کانون استان قزوین یک همایش قصه گویی در سالن نمایش مجتمع فرهنگی و هنری کانون استان برگزار کرد.

اعضا و مربیان کانون، علاقه‌مندان به هنر قصه‌گویی و شماری از اهالی فرهنگ و هنر استان در کنار سیدعلی اکبر موسوی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در این همایش حضور داشتند.

تلاوت قرآن مجید، سرود جمهوری اسلامی، قصه‌گویی مربیان و اعضای برگزیده در جشنواره‌های پیشین، نمایش نماهنگ قصه‌های برترسال‌های گذشته، تشریح شیوه‌نامه و نحوه شرکت در جشنواره توسط محمدجواد صوفی دبیر استانی جشنواره و کارشناس فرهنگی استان و اجرای بخش آموزشی-توجیهی در راستای انتخاب و قصه‌گویی بهتر برای علاقه‌مندان توسط مهدی مردانی کارشناس مسئول، داور و قصه‌گوی برگزیده از جمله بخش‌های این همایش بود.

نخستین همایش استانی قصه‌‍‌گویی

نخستین همایش استانی قصه‌‍‌گویی

نخستین همایش استانی قصه‌‍‌گویی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =