کد خبر: 346795
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۴
بازدید 17
جشن روز جهانی غذا برگزار شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان دستگاه متولی حوزه کودک و نوجوان علاوه بر برگزاری فعالیت‌ها و کارگاه‌های فرهنگی هنری به فعالیت‌های مهارت‌محور و بهداشت و تغذیه این قشر نیز توجه ویژه‌ای دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، چهارشنبه 25 مهرماه 1403 و همزمان با روز جهانی غذا، کدبانوهای عضو مرکز شماره یک ابرکوه، روزی خوشمزه را تجربه کردند. دانش‌آموزان دبستان پرنیان و اعضای مرکز در روز جهانی غذا با درست کردن سالاد الویه و تزیین آن، لذت کدبانو بودن را چشیدند و یک روز پر از خاطره را برای خود رقم زدند.

در این برنامه که با حضور شانزده نفر از اعضا نوجوان مرکز برگزار شد مرجان هوشمند چهار نوع تزیین سالاد الویه و همچنین سبزی آرایی را برای اعضا آموزش داد.

فریبا قیومی زاده مربی مسئول مرکز نیز قصه "آش سنگ"  را برای دختران خردسال پیش دبستانی پرنیان قصه‌گویی کرد.

 جشن روز جهانی غذا برگزار شد

همچنین مرکز فرهنگی هنری شماره دو کانون پرورش فکری شهرستان ابرکوه به مناسبت روز جهانی غذا ویژه‌برنامه‌ی غذای سالم را با همکاری دبستان دخترانه شاهد شهید عبدالرحمن آدمی برگزار کرد.

در این برنامه که در محوطه مدرسه شهید آدمی و با حضور سیصد نفر از دانش‌آموزان برگزار شد، صبحانه‌های سالم اعضا با طراحی‌های زیبا و چشمگیر به نمایش درآمد.

بخش آموزش بهداشت و تغذیه این برنامه را رقیه فلاح زاده کارشناس تغذیه از شبکه بهداشت بر عهده داشت که پیرامون تغذیه سالم، امنیت غذایی و رژیم غذایی سالم و طبیعی، آموزش‌هایی را ارائه کرد.

در ادامه قصه "آش سنگ" توسط مربی مرکز برای اعضا قصه‌گویی شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =