گروه‌های برگزیده استانی رویداد ملی «کتابال» معرفی شدند

۷۰ گروه‌ برگزیده مرحله استانی رویداد ملی «کتابال» ویژه اعضای باشگاه کتاب‌خوانی دختران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این رویداد با هدف آماده‌سازی، توانمندسازی، به‌کارگیری و فعال کردن ظرفیت نیروی انسانی دختران نوجوان با موضوع ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی برگزار شد.

بر همین اساس، ۶۶۴ گروه از اعضای باشگاه کتاب‌خوانی دختران کانون در نخستین گام رویداد ملی «کتابال» شرکت کردند که ۷۰ گروه به‌عنوان برگزیده استانی معرفی شد.

گروه‌های برگزیده استانی رویداد ملی «کتابال» معرفی شدند

به گفته مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، قرار است این برگزیدگان رده استانی رویداد ملی «کتابال»، در بخش کشوری با هم به رقابت بپردازند.

فروهر معدنی افزود: این ۷۰ گروه برگزیده‌ی استانی در چهار روز متوالی به‌صورت مجازی طرح‌های خود را ارایه و داوران به‌صورت برخط این طرح‌ها را ارزیابی و داوری می‌کنند و در پایان آبان ۱۴۰۳ گروه‎های برگزیده کشوری در هفته کتاب و کتاب‌خوانی معرفی و قدردانی می‌شوند.

یادآوری می‌شود رویداد ملی «کتابال» ویژه اعضای باشگاه کتاب‌خوانی دختران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری و مشارکت جمعیت دختران ایران زمین، برگزار شد.

گروه‌های برگزیده استانی رویداد ملی «کتابال» معرفی شدند

فهرست برگزیدگان منتخب «کتابال» استان‌ها مهر ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =