حضور چهار گروه از خراسان رضوی در میان گروه‌های برگزیده استانی رویداد ملی «کتابال»

در میان گروه‌های برگزیده استانی رویداد ملی «کتابال» چهار گروه از کانون خراسان رضوی حضور دارند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، مرضیه فیروزکوهی کارشناس فرهنگی حوزه کتابخوانی استان در توضیح این خبر گفت: پس از دریافت شیوه‌نامه طرح ملی کتابال از ستاد، ارسال آن به مراکز فرهنگی استان، شناسایی مربیان و به دنبال آن اعضا نوجوان دختر علاقمند به فعالیت کتابخوانی، برگزاری جلسات توجیهی با مربیان و تشکیل گروه کتابال جهت هدایت و نظارت رویداد صورت گرفت.

وی در ادامه افزود: ۳۶ اثر از مراکز استان دریافت گردید که از میان ۴ اثر در میان برگزیدگان استانی رویداد ملی کتابال با این مشخصات معرفی شده‌اند: گروه «پروانه‌های کاغذی» از مرکز فرهنگی شماره ۳ مشهد با تسهیل‌گری اعظم نجف‌زاده، گروه «دختران خورشید» از مرکز فرهنگی تایباد با تسهیل‌گری کلثوم عزتی، گروه «دختران کتاب‌یار» از مرکز تربت حیدریه با تسهیل‌گری راحله فرستاده و گروه «دختران آفتابگردان» از مرکز فریمان با تسهیل‌گری محبوبه مشهدی.

شایان ذکر است رویداد کتابال با هدف آماده‌سازی، توانمندسازی، به‌کارگیری و فعال کردن ظرفیت نیروی انسانی دختران نوجوان با موضوع ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی برگزار شد. بر همین اساس، ۶۶۴ گروه از اعضای باشگاه کتاب‌خوانی دختران کانون در نخستین گام رویداد ملی «کتابال» شرکت کردند که ۷۰ گروه به‌عنوان برگزیده استانی معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =