کد خبر: 346845
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵
بازدید 37
اهدای وسایل ورزشی به مراکز میامی و شهمیرزاد

هم‌زمان با شروع هفته تربیت بدنی، برای ترویج فعالیت‌های ورزشی و بهبود سلامت و رشد جسمانی کودکان و نوجوانان، وسایل ورزشی به مراکز فرهنگی هنری استان سمنان اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان سمنان، هم‌زمان با شروع هفته تربیت بدنی نوید ظفری، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان میامی از مرکز فرهنگی هنری این شهرستان بازدید کرد.

وی ضمن تبریک روز تربیت بدنی و ورزش، یک میز تنیس به کانون پرورش فکری میامی هدیه داد و گفت: این روز سرآغازی برای ایجاد انگیزه و روحیه‌ی شور و نشاط بیشتر در سطح جامعه ورزش است.

اهدای وسایل ورزشی به مراکز میامی و شهمیرزاد

ظفری افزود: یکی از بهترین ورزش‌های ممکن که کودکان و نوجوانان درهر جایی می‌توانند انجام دهند ورزش تنیس روی میز یا پینگ پنگ است و شما تنها با داشتن یک توپ، یک راکت و یک میز می‌توانید ساعت‌ها به انجام ورزش مشغول باشید

همچنین در شهمیرزاد بیژن اسماعیلی،رئیس اداره ورزش و جوانان این بخش پس از بازدید از مرکز فرهنگی هنری برای ترویج فعالیت‌های ورزشی و بهبود سلامت و رشد جسمانی کودکان و نوجوانان، وسایل بازی به مرکز شهمیرزاد اهدا کرد .

اسماعیلی گفت: ورزش همیشه مختصر به انجام فعالیت‌های روزانه یا رفتن به باشگاه بدنسازی نمی‌شود.

اهدای وسایل ورزشی به مراکز میامی و شهمیرزاد

وی بیان کرد: ورزش هیچگاه محدود به زمان، مکان، جنس و سن نبوده است.

شایان ذکر است هر ساله روز تربیت بدنی و ورزش در ۲۶ مهر ماه گرامی داشته می‌شود و از این تاریخ تا دوم آبان ماه به‌عنوان هفته تربیت بدنی انتخاب شده است.

علت انتخاب هفته‌ای با این عنوان تمرکز بر فواید ورزش در زندگی فرد و اجتماعی و آشنایی اقشار مختلف با اهمیت فعالیت بدنی در زندگی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =