کد خبر: 346848
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷
بازدید 38
سایر برنامه‌های هفته ملی کودک در قم

مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هم‌زمان با هفته ملی کودک برنامه‌های متنوعی را در مرکز برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، مراکز کانون پرورش فکری استان در هفته ملی کودک طی روزهای ۱۴ تا ۲۰ مهر ۱۴۰۳ برنامه‌های متنوعی برگزار کردند که در این خبر ویژه به این برنامه‌ها می‌پردازیم.

پرواز بادبادک‌ها در مجتمع پردیسان

ویژه‌برنامه پرواز بادبادکها در مجتمع پردیسان با حضور اعضای پسر و پدرها برگزار شد. در این برنامه علاوه بر ساخت و به آسمان فرستادن بادبادک‌ها بازی‌های فکری متنوع و حرکتی از قبیل فوتبال دستی، هفت سنگ، بدمینتون، طناب کشی اجرا شد و بچه ها بسیار پر انرژی در بازی های گروهی حضور پیدا کردند.
در بخش های جنبی این برنامه ورکشاپ نقاشی روی صورت برای مادران و کارگاه نجوم برای کودکان ۷ تا 10 سال هم برگزار شد که با استقبال خوبی همراه بود.

سایر برنامه‌های هفته ملی کودک در قم

آموزش و ساخت کلاژ در مدرسه آجعفری روستای ورجان با سیار روستایی کهک

برنامه هفته ملی کودک درمدرسه دخترانه آجعفری روستای ورجان در حالی برگزارشد که حضور حدود ۳۰نفر از دانش آموزان مقاطع دوم وسوم این مدرسه در این جشن شرکت کردند. معرفی هفته ملی کودک واهمیت آن درتقویم فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، معرفی کتاب زیباترین آواز، آموزش کاردستی کلاژ و ساخت کلاژ توسط بچه‌ها، مسابقه واهدای جوایز و قصه گویی «آرامش برقرار برقراره» از برنامه‌های اجرا شده در این برنامه بود.

سایر برنامه‌های هفته ملی کودک در قم

گرامی‌داشت «روز کودک، روز قصه» در مدرسه دخترانه فجر روستای کوه‌سفید ویژه‌برنامه سیار روستایی بخش مرکزی  

ویژه برنامه کتابخانه سیارروستایی بخش مرکزی استان قم به مناسبت هفته ملی کودک و هجدهم مهر «روز کودک، روز قصه» درمدرسه دخترانه فجر روستای کوه سفید ازتوابع قمرود با حضور ۴۵ نفر از دانش‌آموزان پایه اول تا ششم برگزارشد.

معرفی ایام ووقایع «هفته ملی کودک» «هفته نیروی انتظامی» و «18مهرروز کودک، روزقصه»، برگزاری مسابقه شاد و مهیج، معرفی فعالیت‌های کتابخانه سیار روستایی کانون وهمچنین به عضویت درآمدن دانش آموزان دبستان فجر کوه سفید درکتابخانه سیارروستایی بخش مرکزی قم، قصه گویی با لباس بومی محلی ولهجه قمی درهجدهم مهر «روز کودک، روز قصه» با قصه طنز جمال سفیدآبی نوجوان بسیجی که علاقه زیادی به حضور درجبهه را داشت و بعد از رفتن به جبهه اتفاقات عجیب برایش رقم میخورد، اهدای جایزه و اجرای نمایش عروسکی با حضورعروسک (آق محسن) برای اعضا از جمله برنامه اجرا شده در هفته ملی کودک بود.

سایر برنامه‌های هفته ملی کودک در قم

قصه‌گویی در مرکز شماره ۴ با حضور علیرضا خضری‌فر

مرکز شماره ۴ با اجرای این ویژه‌برنامه برای ۸۸ نفر از دانش آموزان دبستان فروغ اندیشه به  معرفی فعالیت‌های کانون و نحوه ثبت‌نام، قصه گویی و سفالگری به اجرای مراسم روز کودک پرداخت.

سایر برنامه‌های هفته ملی کودک در قم

مرکز شماره ۷ «هیاهوی کودکی» راه انداخت

در ویژه‌برنامه مرکز شماره ۷ جشن هفته ملی با محوریت بازی های محلی و گروهی برگزار شد. قصه‌گویی، شعرخوانی، خوشنویسی، مسابقه و بازی از جمله برنامه‌های این جشن بود.

سایر برنامه‌های هفته ملی کودک در قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =