پوستر سی و چهارمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی رونمایی شد

آیین تکریم همراهان و رونمایی از پوسترهای سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی (رضوان) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی آیین تکریم همراهان و رونمایی از پوسترهای سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی (رضوان) با حضور محمدمهدی حسین‌پور مدیر کل کانون استان، محمد حسین‌زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، رضا عرفانی دبیر سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی و سایر دست‌اندرکاران جشنواره در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی برگزار شد.

محمدمهدی حسین‌پور با اشاره به حضور کانون در سی و چهارمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی گفت: با توجه به اثر تربیتی تئاتر بر کودک و نوجوان، ظرفیت کانون به صورت حداکثری ویژه بخش کودک و نوجوان در این جشنواره پای کار آمده است.

حسین‌زاده در این آیین خاطرنشان کرد: رویدادهایی چون جشنواره تئاتر خراسان رضوی، در واقع دل اهالی تئاتر را به هم نزدیک می‌کند، برای قشر جوان ایجاد انگیزه و برای بزرگ‌سالان به عنوان هدایتگر قشر کودک و نوجوان، در جهت رشد استعدادها عمل می‌کند.

رضا عرفانی دبیر سی و چهارمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی (رضوان) گفت: من نماینده یک گروه هفت‌نفره هستم و مستقل از این تیم نیستم. هرکدام از آن‌ها می‌توانستند جای من باشند. من یاد گرفتم که تئاتر یعنی گروه و کارکردن گروهی سخت است. راضی‌نگه‌داشتن تمام اعضای گروه کار غیرممکن و سختی است. در همه این سال‌ها یاد گرفتیم که مشورت کنیم و بپرسیم و قبل از اینکه بخواهیم عمل کنیم تمام جوانب را در نظر بگیریم.  

در خاتمه پوستر سی و چهارمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی (رضوان) رونمایی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =