ارزیابی فعالیت‌ها و طرح «کانون مدرسه» در مراکز ۴ شیراز و صدرا

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، در ۲۶ مهر ۱۴۰۳، از مراکز ۴ شیراز و صدرا بازدید کرد. در این بازدید، وی ضمن بررسی فعالیت‌های تابستان و پاییز، بر اهمیت طرح «کانون مدرسه» و لزوم حمایت‌های بیشتر از مربیان تأکید کرد و به گفتگو با کارکنان درباره چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی مراکز پرداخت.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، در ۲۶ مهر ۱۴۰۳، علی خواجه نژادیان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس،  از مراکز ۴ شیراز و صدرا بازدید کرد.  
مدیرکل در این بازدیدها به بررسی فعالیت‌های تابستان و پاییز این مراکز و آخرین وضعیت اعضاء ثابت مراکز پرداخت.  

 وی بر اهمیت طرح «کانون مدرسه» و نقش آن در ارتقای توانمندی‌ها و استعدادهای کودکان و نوجوانان تأکید کرد؛ و اجرای مؤثر این طرح را در مراکز ضروری دانست.

همچنین‌ در این بازدیدها، فضایی صمیمی برای مربیان و کارکنان فراهم شد؛ تا به بیان مشکلات و چالش‌های اداری، شغلی و شخصی خود بپردازند؛ و مباحثی نظیر نیازهای آموزشی، چالش‌های اجرایی و پیشنهادات بهبود فعالیت‌ها به بحث گذاشته شد.  

مدیرکل کانون ضمن سپاسگزاری از زحمات مربیان و کارکنان، بر لزوم حمایت‌های بیشتر از این مراکز تأکید کرد؛ و ابراز امیدواری نمود که با همکاری و هماهنگی بیشتر، زمینه‌های مناسب‌تری برای رشد و شکوفایی استعدادهای کودکان فراهم گردد.


 وی، وضعیت پیوست درآمدزایی برای هر دو مرکز که طی چند ماه اخیر طراحی و اجرا شده بود، را مورد بررسی قرار داد؛ و در خصوص فرصت‌های پیش روی مراکز با مربیان گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.

 همچنین، مدیرکل از آخرین وضعیت بهسازی فضای مراکز بازدید کرد؛ و مشکلات موجود را مورد بررسی قرار داد.

آماده‌سازی کتابخانه مرکز۴شیراز و تکمیل مراحل استقرارمربی و بهره‌برداری از فضاهای‌آموزشی‌جدید مرکز در شیفت بعدازظهر از دیگر مواردی بود که در این بازدید مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =