برگزیدگان مرحله استانی کتابال به رقابت کشوری رسیدند

سه گروه برگزیده مرحله استانی رویداد کتابال ویژه اعضای باشگاه های کتابخوانی دختران هرمزگان به رقابت کشوری رسیدند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، این رویداد با هدف آماده سازی، توانمندسازی، به کارگیری و فعال کردن ظرفیت نیروی انسانی دختران نوجوان با موضوع ترویج فرهنگ کتابخوانی برگزار شد.

پروین پشتکوهی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان بیان کرد: بر همین اساس بیش از ۲۰ گروه کتابال از اعضا باشگاه های کتابخوانی دختران در مرحله استانی با هم رقابت کردند که ۴ گروه به مرحله کشوری معرفی و در نهایت ۳ گروه وارد رقابت نهایی شدند.

گفتنی است از مرکز سیار شهری پارسیان ۲ گروه با نام های پر پرواز و بال های کتابی با تسهیلگری آسیه غلام حضرت حجت از پارسیان و ۱ گروه از مرکز فرهنگی هنری سیریک به نام دختران کتابالیست گیاوان با تسهیلگری کلثوم رئیسی به این رقابت راه یافتند. و قرار است طی چهار روز متوالی گروه های راه یافته به صورت مجازی طرح خود را ارائه و داوران به صورت برخط این طرح ها را ارزیابی و داوری کنند و در پاپان آبان ماه ۱۴۰۳ مصادف با هفته کتاب و کتابخوانی گروه های برگزیده کشوری معرفی شوند.

رویداد ملی کتابال ویژه اعضا باشگاه های کتابخوانی دختران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری و مشارکت جمعیت دختران ایران زمین برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =